Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#288665
Ik heb vandaag runderstrotten gehaald bij Bob maar wat is dat allemachtig groot zo'n strot ??? mogen ze daar alles van hebben ?, verder een heleboel kalfsbotten en waanzinnig goedkoop, ik had in totaal 20 kilo bij elkaar ;D
Door Lizzy
#288670
Je kunt af en toe een maaltijd van alleen strot geven (niet te vaak). Dan kun je het gewicht nemen dat je normaal ook neemt voor 1 maaltijd (totaal). En anders kun je gewoon net zoveel nemen als je normaal geeft aan vlees.
Door pippie
#288672
Waarom niet te vaak, eigenlijk vond ik het er wel gaaf uitzien ;D en wat is niet te vaak, mogen ze het 1x per week ?
Door Lizzy
#288674
pippie schreef: Waarom niet te vaak, eigenlijk vond ik het er wel gaaf uitzien ;D en wat is niet te vaak, mogen ze het 1x per week ?
Nou, als je het te vaak gaat geven dan kom je met je afwisseling in de knoei. En zoveel voedingswaarde zit er nou ook weer niet in strotten, dus ik zou het niet vaker als 1 keer per week geven.
Door pippie
#288681
Lizzy schreef: Nou, als je het te vaak gaat geven dan kom je met je afwisseling in de knoei. En zoveel voedingswaarde zit er nou ook weer niet in strotten, dus ik zou het niet vaker als 1 keer per week geven.
Dan voegt het perfekt in, meer was ik ook inderdaad niet van plan
Door Lizzy
#288683
pippie schreef: Dan voegt het perfekt in, meer was ik ook inderdaad niet van plan
OK, nou, dan denk ik dat het inderdaad perfect is. Ze hebben er een hele kluif aan, da's wel lekker!
Door pippie
#288724
Lizzy schreef: OK, nou, dan denk ik dat het inderdaad perfect is. Ze hebben er een hele kluif aan, da's wel lekker!
Zo te zien inderdaad, ze genieten er echt van

Afbeelding
Door Eef+Stippels
#288763
pippie schreef: Zo te zien inderdaad, ze genieten er echt van

Afbeelding
Is dat een runderstrot? Ik dacht dat die lang en dun waren ???
Door pippie
#288793
Ik heb er nog een paar liggen, zal straks een foto maken, misschien kan Lizzie wel duidelijkheid geven ;D ;D ;D
Door Eef+Stippels
#288797
Ik dacht dat er een foto op barfclub stond van strotten, maar ik zie hem niet (meer). Ik weet niet waar ik het dan gezien heb.
Door Ine
#291272
Nelly schreef: Heb onlangs kalfsstrotten besteld bij Ine. BTW Ine, heb je ze al binnen?
Ja :-[
Door Nelly
#291338
Nelly schreef: Heb onlangs kalfsstrotten besteld bij Ine. BTW Ine, heb je ze al binnen?
Ohwww, kijken dat ik binnenkort nog ff aankom 8) Ook nog ff puppyknuffelen enzo...Kan nu op 't moment nog ff niks vastzetten, maar je hoort gauw van me :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door