Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2911340
[imghttp://Afbeelding[/img]

vanmorgen ontdekte ik dit in het oog van Chendo. Als hij me aankijkt zie ik het niet. Alleen als hij een beetje schuin kijkt.
Door Nadia
#2911344
Mijn eerste gedachte was idd Cherry eye. Maar ik heb er geen ervaring mee. Dus aan mij heb je niet veel.
Door tt-tjes
#2911347
Maar een Cherry Eye zie je toch altijd? En zit dat niet meestel aan de binnenkant? Dit zit aan de buitenkant.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2911495
Ziet er naar uit. Ben benieuwd wat Maarten ervan zegt. Zal igg wel richting een infectie gaan  :-\
Door tt-tjes
#2911629
Nog niets gehoord van Maarten. Kan pas vrijdag voor een afspraak terecht bij dierenarts in de buurt.
Door tt-tjes
#2912570
Volgens maarten is het een bindvliesontsteking. Kan een allergische reactie zijn op iets van buiten. Morgen ff naar de DA om druppels tw halen. Tot die tijd met cav zalf behandelen.
Door Lizzy
#2912586
Allergische reacties reageren vaak super op Similasan nr 2 en die is weer verkrijgbaar!
Door tt-tjes
#2912597
Lizzy schreef: Allergische reacties reageren vaak super op Similasan nr 2 en die is weer verkrijgbaar!
Jaaaaaa, die moet ik ook nog halen. Weet alleen nog niet waar ze hem hebben hier.
Door tt-tjes
#2913207
Het is idd een bindvliesontsteking. DA heeft zijn oog verdoofd om er zeker van te zijn dat er geen gekke dingen inzitten maar dat was niet het geval.
Druppels meegekregen want het is toch flink ontstoken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door