Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2912431
Wegens persoonlijke omstandigheden moest ik helaas besluiten om na ruim 10 jaar mijn websites offline te halen  :-\ :'( Ik heb rigoureus alles van mijn ftp-server verwijderd. Ook heb ik via de webmastertools van Google voor zoveel mogelijk content een aanvraag tot verwijderen uit de zoekresultaten en de Google cache gedaan.

Nu is er nog die ene website web.archive.org, die bijna alle websites heeft opgeslagen, zodat je ze evengoed nog kunt bekijken, hoewel ze niet meer op de ftp-server staan en ook niet meer in de Google cache zijn opgeslagen.
Iemand van de cracks hier op BP enig idee hoe ik mijn content van dit (geniale  :biggrin2: ) archief kan (laten) verwijderen? Uw suggesties zie ik graag tegemoet  :-\
#2912683
Mini's 3-tal schreef: Dit?

http://www2.sims.berkeley.edu/research/ ... olicy.html
Thx. Ik had ondertussen al op de ene ftp-server een robots.txt met een code om de crawler van web.archive.org te weren gezet. Op de andere ftp-server heb ik dat ook gedaan. Helaas is dat een sub-domein van mijn hoofd account, waar ik pas later een domein naar verwezen heb. Via het sub-domein is de website inmiddels niet meer te vinden op web.archive.org, maar via het domein dus nog wel  >:(

Heb het geprobeerd met een email, nu moet ik afwachten.

Het artikel is trouwens zo oud, dat sommig links niet meer werken...
#2912997
Mowgli schreef: Thx. Ik had ondertussen al op de ene ftp-server een robots.txt met een code om de crawler van web.archive.org te weren gezet. Op de andere ftp-server heb ik dat ook gedaan. Helaas is dat een sub-domein van mijn hoofd account, waar ik pas later een domein naar verwezen heb. Via het sub-domein is de website inmiddels niet meer te vinden op web.archive.org, maar via het domein dus nog wel  >:(

Heb het geprobeerd met een email, nu moet ik afwachten.
Update: Blijkbaar was de crawler van web.archive.org nog niet op de andere website voorbijgekomen en had ik gister geluk met de eerste??? Inmiddels is de tweede website ook niet meer te vinden bij web.archive.org.
Mijn foto's zijn ook zo goed als allemaal verwijderd bij Google, nu nog wachten tot de laatste pagina's uit de Google cache verdwenen zijn...

Wat een boel werk zeg om je "jeugdzonden" uit een onbezorgde tijd te verwijderen van het www. En dat terwijl er eigenlijk niets schokkends te vinden was...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door