Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2912055
zondag ochtend ontdekte ik, onder het haar een diep gat in jolie haar borst :(  hoe die daar komt mag joost weten, zaterdag ochtend een lange wandeling gemaakt waarbij ze vooruit rende, de bruggetjes op om naar de koeien te kijken misschien dat ze daar tegen prikkeldraad gelopen is??  :-\ goed het was iedergeval al te laat om te hechten en met overleg vd dierenarts goed schoon gehouden (wassen met betadine) en niet afdekken. ik heb er zelf rauwe (linde) honing op gedaan... het resultaat is wonderbaarlijk! zondag ochtend paste zeker mijn pink nagel er in, vandaag... bijna dicht!!

gister werd ik nog gebeld door de dierenarts hoe het met haar ging, wat een top vent! :)

de foto s lopen van zondag tm vanmorgen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vanmorgen: Afbeelding

ik ben er van overtuigd dat de honing een extra stap in de goede richting is geweest betreft snel herstel! :)
#2912334
Ja goed spul, al zoveel snelle genezingen mee gezien.
Zelf ben ik ook nog steeds fan van de groeneleemwondpasta van de groene os om gaten mee te dichten.
Vorige week nog gezien dat een winkelhaak die eigenlijk gehecht moest worden keurig dichtzat, en ook bij Sita's oor dat eigenlijk gehecht moest worden verrichtte het wonderen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door