Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2911350
Wij zoeken een vakantiehuisje in Limburg in juni. Zodat meneer K het pieterpad af kan maken. Ik breng hem dan steeds weg en haal hem weer op, dus dat moet een beetje te doen zijn. Eigenlijk hebben we maar 1 wens voor het huisje en dat is een omheinde tuin zodat Oscar buiten kan.

iemand een idee of suggestie?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2911465
Ik vrees dat dat iets boven ons budget ligt. Ik zie (behalve in de ardennen) alleen maar prijzen tussen de 1000 en 2000 euro. Dat is me iets te gek, maar natuurlijk wel bedankt voor je tip!

Ik hoop op nog wat tips!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2911471
Skyline schreef: Waar in Limburg wil je zitten?
Maakt niet zo gek veel uit. Meneer K moet heel Limburg nog lopen, dus dan rij ik of aan het begin van de week meer, of aan het einde van de week meer. Net over de grens Duitsland of Belgie is ook geen probleem.
Door Nadia
#2911487
Kaela schreef: Ik vrees dat dat iets boven ons budget ligt. Ik zie (behalve in de ardennen) alleen maar prijzen tussen de 1000 en 2000 euro. Dat is me iets te gek, maar natuurlijk wel bedankt voor je tip!

Ik hoop op nog wat tips!
Nee joh, ook huisjes van 150-300 euro voor het weekend
Laatst gewijzigd door Nadia op di 22 apr 2014, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suzanne
#2911490
Er zijn op FB diverse groepen "vakantie met hond" of "hondenvakantie" en daar kun je je vraag ook stellen ;-)
Men weet daar nog wel 's 't een en ander.
Kijk / zoek vooral op Marktplaats ook! ;-)
Hieronder de link met alle vakantiehuisjes in Limburg met "hond toegestaan". Wil niet zeggen dat er een om heinde tuin is! maar dat kun je uitzoeken. Of net andere zoekargumenten gebruiken:
http://www.marktplaats.nl/z/vakantie/vakantiehuizen-nederland/limburg.html?categoryId=892&priceFrom=&priceTo=&attributes=S%2C4556&attributes=M%2C8792&startDateFrom=always

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op di 22 apr 2014, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2911493
Nadia schreef: Ohh sjips.. Ik heb idd niet op datum gekeken. Sorry.
Dat geeft helemaal niets. Het zijn schitterende huizen, ik zou best willen hoor  :biggrin2:
Nadia schreef: Ohh sjips.. Ik heb idd niet op datum gekeken. Sorry.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2911502
We hebben een appartement aan de maas gevonden wat ons wel wat lijkt. Groot balkon met flink hek erom. We hebben gemaild of die nog beschikbaar is. Ligt qua route pieterpad ook heel prima.
Skyline schreef: 400 per week 6 persoons
https://www.bookingexperts.nl/nl/front_ ... s%5B%5D=24

Met omheinde tuin
Die hadden we ook gevonden en lijkt ook prima, maar is dan alleen een midweek beschikbaar. Dan moet meneer K het pieterpad gaan hardlopen ipv wandelen  ;D

Bedankt voor het meedenken, nu maar duimen dat het appartement vrij is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door