Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2910925
Lola is niet lekker. Duidelijk lusteloos ( wil nog wel wandelen en eten) maar verder liefst niks. Reageert ook anders, blijft liever liggen dan overal met dr neus bovenop.

Ze heeft 2 dagen liggen rillen als ze lag dat doet ze nu niet meer, ze heeft wel verhoging, opgezette tepels (alleen de laatste 2) vertoont gedrag alsof ze loops is maar dat is ze niet en ze is pieperig en aanhankelijk terwijl ze een hele hoge pijngrens heeft. Ook sneller geïrriteerd en grommen naar Paika dat doet ze normaal niet. Tandvlees ljjkt ook bleker dan normaal.

Hoe lang moet ik 'het aankijken' en waar kijk ik dan naar? Ik vind het zo lastig. :-\
#2910970
MarijeEnBoomer schreef: Misschien dat het misselijk zijn van dinsdag ook nog een aanwijzing is?
Of is ze wel vaker misselijk ?
Vlgs mij was het vrijdag echt begonnen toen ze al lag te bibberen onder de tafel, dat deed ze zaterdag ook en ze was ook best wel grommerig tegen Pippa en piepen en hangerig. Meestal worden ze hier alleen schijnzwanger ná een loopsheid. Ik vond het wel al opvallend dat ze de hele week al met reuen wil spelen en dat wil ze echt alleen als ze loops is. En ze piept naar alle reuen maar ze is niet loops verliest geen bloed. Ik heb Lola alleen nog nooit schijnzwanger meegemaakt. Dus ik heb geen idee

Vind het alleen zo lastig om de DA in het weekend of op 2e paasdag te bellen, misschien alleen voor een schijnzwangerschap. Ze eet goed, wandelt gewoon maar zodra we weer thuis zijn is het meteen liggen en nauwelijks meer aandacht voor de omgeving. Terwijl ze normaal echt haantje de voorste is. Ontlasting e.d. normaal
#2910972
MarijeEnBoomer schreef: Misschien dat het misselijk zijn van dinsdag ook nog een aanwijzing is?
Of is ze wel vaker misselijk ?
Oh ja ze had overgegeven dinsdag dat was ik helemaal vergeten  :-[ maar daarna was er qua misselijk niets meer te merken. Ze eet als een bootwerker en gaat dan uitgebreid buiten haar bek afvegen en liggen rollen omdat het zo lekker was  ::)
Door miik
#2910994
Het kan ook een baarmoederontsteking zijn.... En als die gesloten is, dus geen verlies van bloed/pus, worden de honden daar heel naar van.
De baarmoeder vult dan helemaal en zwelt op, is ook erg gevaarlijk. Ik zou dat zelf laten checken door een dierenarts !!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door