Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door henneke
#2910645
ik zat er net over te lezen , ik hoop maar dat het snel onder controle is ik weet nog een boel jaar geleden toen er een grote brand is geweest nabij Arnhem toen was het meeste wild gevlucht en liepen de zwijnen om ons tentje 's nachts
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910674
keetje schreef: Volgens mij gedeeltelijk en verder rasters.
volgens mij kunnen de dieren het gebied niet uit, nou is het gelukkig wel een heel groot gebied.
Door zurca
#2910725
Het is echt heel erg... idd. voor de heide opzich geen ramp maar voor de dieren die er leven hoop ik dat ze deze brand zeer snel onder controle gaan krijgen... Met de harde wind zal dat geen makkelijke opgave zijn...
keetje schreef: Volgens mij gedeeltelijk en verder rasters.
Volgens mij is het een en al hekwerk :-X
Hoe dan ook, voor het groot wild is er geen mogelijkheid om het gebied te verlaten....
ik mag hopen dat ze een plan hebben voor noodsituaties als deze, iets in de zin van hekwerk verwijderen want je moet er toch niet aan denken.... :-X :-\ :'(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2910767
Hier een liveblog, 2e blushelicopter is nu ingezet en nog niet onder controle :-(
Gebied is voor zover ik weet volledig afgesloten, je betaald ook toegangsprijs om er in te komen.
Door K&D
#2910789
Het is ook kurkdroog op het moment. Ik hoop maar dat ze het onder controle krijgen. Arme dieren ja...alle nesten en legsels verloren... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door