Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#2909166
Hier krijgen ze doordeweeks kvv en in t weekend barf.
Nu hoor ik van een aantal mensen dat ze er standaard dagelijks visolie of zalmolie overheen doen. Is dit nodig en waarom wel of niet?
Door Lizzy
#2909184
Dat hangt er vanaf wat je aan KVV en BARF voert. Als daar nul vette vis in zit, dan is visolie een goed idee (persoonlijk vind ik dat beter dan zalmolie).
Door malinois.
#2909246
Ik voer Lotgering totaal met vis, totaal met wild en totaal met paard. Verder degomeat kip nrv.
Qua barf veelal wild of paard.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2910431
[quote="Lizzy"]
Dat hangt er vanaf wat je aan KVV en BARF voert. Als daar nul vette vis in zit, dan is visolie een goed idee (persoonlijk vind ik dat beter dan zalmolie).
[/quote]

Waar koop je visolie Lizzy?
Door Ruisje
#2910440
Je kunt inderdaad beter eerst even nagaan welke vissoort lotgering in de kvv gebruikt. Op de site kan ik zo snel alleen de hoeveelheid vinden: 30% vis in "totaal met vis".
Is het geen vette vis is of te weinig, dan kun je op je barfdagen natuurlijk ook een lekkere haring of zalmlijf/kop aan je honden geven. Waarderen ze misschien wel meer als een scheutje visolie. ;)
Door malinois.
#2912139
Dit was t antw:


Onze totaalvariant met vis bevat allerlei soorten vis. 
Onder andere is dit schol, tarbot, zalm, zeeduivel en krabben, het aanbod is per vangst verschillend, wij proberen de samenstellingen zoveel mogelijk gelijk te houden maar kan dus verschillen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door