Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#2909432
Ik heb vandaag een proefritje gemaakt op deze fiets, en dat scheelde me heel veel, tegenwind en stikbenauwd. Hij is mooi licht en lijkt me heel prettig.
Ervaringen zijn welkom.
Door Borke
#2909847
Nooit van gehoord.
Ebike bevalt mij super, nooit gedacht dat ik fietsen leuk zou vinden :-)

Ik zou zeker op meerdere modellen proefritten maken, om te ontdekken wat je het beste bevalt.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2909853
Is de elektrische fiets van Cortina. Cortina is een aantal jaren op de Nederlandse markt en bouwt een goeie fiets. Is vooral bekend van de U4 Transport fiets.
Wij zijn ook dealer van Cortina, maar hun elektrische fiets hebben wij niet opgenomen in onze collectie.

Is op zich geen verkeerde fiets, maar voor het geld dat je voor een Ecomo betaald, koop je bijvoorbeeld ook een Batavus of Gazelle. Dan rij je toch op een A-merk fiets.
Want let wel op. De in de folder vermelde prijzen zijn zonder accu. Die prijs komt er nog apart bij.

Maar is echt geen miskoop hoor  ;)
Laatst gewijzigd door Gonnie op vr 18 apr 2014, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#2909896
Mooi geen batavus of gazelle ebike.
Ik overweeg van een toekomstige meevaller de ecomo de luxe ebike te kopen met  een kleine tot medium accu.
Ik heb dus een proefrit gemaakt op een giant, eh een ruk ding van een fiets, en de cortina ecomo de luxe heb ik gister stikbenauwd tegenwind uitgeprobeerd, en wauw wat een verschil, ik hoop dus er een boel vrijheid mee terug te krijgen.
Door inge58
#2909950
Wij hebben ook sparta's,alweer vijf jaar in gebruik! Geweldige fietsen!!
Ik heb ook op andere onbekende  merken gereden,maar nog altijd het meest tevreden met de sparta.
Door zurca
#2909972
Ik wil ook graag een ebike maar zie echt de bomen door het bos niet meer...zoveel aanbieders/merken. Ik weet wel precies wat ik zoek in een fiets maar vind het lastig zoeken :-\
Door sella
#2909974
Ik ben erg gecharmeerd van de sleutel van het slot is ook de lock van de accu, en ik wil geen velgremmen. Ik wil ook heel veel comfort, dus verende zadelpen, verende voorvork. Lage instap, en persé geen sparta of batavus. Gezien de ellende met de accus ook geen gazelle.
Ik ben geen fietsliefhebber, fietsen doe je voor boodschappen of om van a naar b te komen.
Daar ik ook een eind moet lopen als ik met ov ga, en dat ook niet fijn is als ik erg benauwd ben.
Er wordt al jaren  een scoot geadviseerd, door de longarts, en dat vindt ik een horror ding om de honden uit te laten, dus zou een ebike een mooi compromis zijn.
Door sella
#2910031
Slechte ervaringen mee, slechte service qua garantie van Sparta.
Een fiets van 6 weken oud met een aan gord gedraaid trapperhuis was mijn schuld. Is door de verkoper vervangen, maar het gezeik en gezeur van Sparta, heeft me een heel nare smaak gegeven.
Er kan altijd wel iets misgaan in de produktielijn. Dus fietsenmaker en wij beiden verbijsterd, dat de vraag tot oplossing was zelf betalen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2910120
Ik heb de Ecomo ook geprobeerd en vond vooral de transsport-variant erg leuk, maar als er ooit een ebike komt, neem ik deze:

http://www.motorpromo.nl/webshop/elektr ... speed.html

Heb er al op gefietst en ik vind hem geweldig! Maar op de één of andere manier kan ik mezelf er nog niet toe zetten om elektrisch te gaan fietsen, zo gaat ook nog prima. Maar voor de toekomst ben ik er dus al uit.  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Pauline op za 19 apr 2014, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door