Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2909373
Afbeelding
Tis toch elke keer weer even wennen om mezelf te zien :)  Whispertje en ikkes

Afbeelding
Met alle drie, even onderonsje met Phoebe

Afbeelding
Nog een keertje met zijn 4tjes

Afbeelding
Onderonsje met Prudence

Afbeelding
Met phoebe

Afbeelding

Afbeelding
Met Prudence

Afbeelding
En helemaal alleen, +/- 80 kilo minder van mij :)
Laatst gewijzigd door charmed op do 17 apr 2014, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#2909815
Neally schreef: Wat leuk, ik wist niet dat doggies mee de Keukenhof op mogen.

Wat knap zeg. Plusminnus tachtig kilo. Begrijp heel goed dat het wennen is.  :-*
Dank je. Ja hoor, wij doen dit al jaren, hondjes meeslepen op de keukenhof :)

Zeker wennen, je ziet steeds weer iemand anders in de spiegel.
#2909825
eelke schreef: Leuke foto's!

Maarre, je mag best wat trotser op de foto hoor! Big smile en tieten vooruit! Een behoorlijk is om trots op te zijn, dat wat jij hebt bereikt!
Dank je! Maar het was ineens zo berekoud toen de zon was gaan liggen. Ik had het idee dat we ineens van 16*C naar 12*C gingen in 5 minuten. Die tieten vooruit heb ik nog wel aan gedacht, maar dacht dat heb geen zin meer nu ze nog kleiner zijn  :biggrin2:

Weet dat ik trotser mag zijn, maar pffff als ik dan die foto zie, dan denk ik Ooh die buik, weet dat dat niet allemaal vet is, maar heel veel vel. Dat vind ik toch wel eng, maar ook lelijk tegelijk. Ben mijn laatste shopmiddag nog niet vergeten toen ik mijn nieuwe BH aantrok en in mijn oksel dus letterlijk een hele lap vel zag hangen. Zit dus een beetje in een acceptatie van mijn lichaam dipje, komt dus steeds meer vel los te zitten, daar schrik ik dan toch wel van. En als ik dan nieuwe kleding aantrek. Dan zie ik dus veel terug onder de kleding. Broek als die past, hangt het vel er aan de bovenkant overheen :( en als de broek dan iets te ruim wordt, dan zie je het vel aan de onderkant heel erg goed. Zou zo graag willen dat die laatste kilo's er ook al af waren, dan kan ik eens gaan kijken naar iets wat echt strak om je lichaam zit (onder je kleding), zodat je niet al het hangend vel meer kan zien. 

Stond er zondag eentje naast me, die natuurlijk ook vond dat ik bijzonder veel wat afgevallen, maar toen zei ze ineens, ooh maar je hebt nog heel dikke bovenbenen. Tja, dus ik kijk er naar en denk, jee ze heeft gelijk. Maar ja, er is wel meer dan de helft van mijn gewicht afgegaan, dus ja ik heb daar ook vel over. Geen wonder, die blijven gemiddeld ook dikker.

Soms denk ik wel eens zal ik mijn streefgewicht bijstellen, maar diep in mijn achterhoofd weet ik dat het het vel niet weghaalt, maar nog meer vet waar ik dan ook al niet te veel reserve van zal hebben.

Komt allemaal weer goed, moet gewoon even door mijn "schrik" dipje heen.
Door Martine-Tom
#2909929
Heb je corrigerend ondergoed? Een bodystocking met korte pijpjes kan veel verdoezelen, voor mijn gevoel zeker omdat het vel is en geen vet  :)
Overgens vind ik het niet nodig hoor, maar ik kan me je gevoel voorstellen  ;)

Enne als je trots op jezelf bent en dat uitstraalt, is dat ook in je houding te zien, en dat maakt dan vanzelf nóg slanker  :)
Dus, echt, loslaten en trots zijn, schouders recht, tieten vooruit en gáán  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door