Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2909204
Mieke L. schreef: jaa echt!! zaterdag 10 uur begint de kaart verkoop, nu maar hopen dat ideal het doet  :D
Ik duim voor je!!!
(Misschien iemand stand-by houden met een andere bank dan jij? Of deed ideal het in zijn geheel niet?)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2909213
Mieke L. schreef: ideal deed het in zijn geheel niet! echt zo frustrerend, maar nu heb ik weer een kans!
Wel vreemd dat het dan toch uitverkocht was. Iedereen betaalt toch met ideal?  ???
Nou ja, ik hoop echt dat het nu wel lukt!
#2909215
Kim_S schreef: Wel vreemd dat het dan toch uitverkocht was. Iedereen betaalt toch met ideal?  ???
Nou ja, ik hoop echt dat het nu wel lukt!
Ik snapte dat ook niet, was ook binnen een half uur uitverkocht en later zag ik wel kaartjes voor veel meer geld te koop via van die louge kaartverkoop site's!
Door Mowgli
#2910394
Mieke L. schreef: GELUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaaaaaaafffffffff!!! Heel veel plezier!!!
Mieke L. schreef: Bedankt Mowgli  :-*
Graag gedaan Mieke :) Had ik nog in NL gewoond, had ik vast en zeker ook geprobeerd kaarten te scoren. Ik heb The Scene 1 keer live gezien, toen ze ergens in de 90-er jaren (1995 of 1996?) op het bevrijdingsfestival op de Dam in Amsterdam stonden. Wat een feest was dat!
#2910575
Mowgli schreef: Gaaaaaaafffffffff!!! Heel veel plezier!!!
Graag gedaan Mieke :) Had ik nog in NL gewoond, had ik vast en zeker ook geprobeerd kaarten te scoren. Ik heb The Scene 1 keer live gezien, toen ze ergens in de 90-er jaren (1995 of 1996?) op het bevrijdingsfestival op de Dam in Amsterdam stonden. Wat een feest was dat!
Ja ik heb ze ook wel op festivals gezien, vind het heerlijke muziek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door