Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2909080
Het gaat niet goed met Freud, vannacht 7 keer gespuugd, 1 keer een soort haarbal met onverteerd vlees stinkend naar rottend vlees, 3 flatsen die stinken naar rottend vlees en 3 keer gal met gras.
Daarnaast ondertemp dus ga over een half uur naar de da  :-\
Door Nynke
#2909082
Sterkte voor Freud !!  Ik hoop dat die haarbal de ellende was en hij er weer snel bovenop komt !! 

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Door Martine-Tom
#2909127
Weer thuis, leverwaardes, nierwaardes, pancreaswaarde en fructo worden gemeten, morgen uitslag.
Blaas was leeg dus kon niet getest worden. Ik moet nog ontlasting en urine inleveren.

Als dit geen uitsluitsel geeft volgende week buikecho...

DA vond het ook verontrustend, gelukkig gaat het nu redelijk met hem dus we wachten even alle uitslagen af, tenzij hij achteruit gaat...
Gebruikersavatar
Door kiara
#2909130
das vreemd dat het zo stinkt,heeft hij niet iets opgevreten dan buiten?
nou in ieder geval heel veel sterkte van deze kant ;)
Door Martine-Tom
#2909142
Nee ze kunnen de tuin niet uit dus dat kan niet, de hele tuin is ook alleen maar begroeid met niet kat-giftige planten dus dat is het ook niet.
Ik denk zelf al van kitten af aan dat er iets met zijn nieren aan de hand is, kan het niet volledig staven, maar de da zag wel genoeg punten om dezelfde angst te hebben.
Door lightning
#2909148
Voor de pancreas is er een snel test dan heb je binnen de 10 minuten de uitslag. Want als dat het zou zijn moet er nu meer gebeuren.

Sterkte met hem en ik duim dat het mee valt.
Door Martine-Tom
#2909150
lightning schreef: Voor de pancreas is er een snel test dan heb je binnen de 10 minuten de uitslag. Want als dat het zou zijn moet er nu meer gebeuren.

Sterkte met hem en ik duim dat het mee valt.
Ik weet het, heb al 2 pancreas klanten gehad  :-\
Zo ziek is ie nu gelukkig niet maar omdat hij slecht verteerd wil de da het wel meenemen om het beeld helder te krijgen.
Snaptest heeft deze da niet, voor nu is Freud stabiel mocht ie erger worden zoek ik idd wel een da op die de snap in huis heeft...
Ik denk zelf overgens totaal niet aan pancreas, herken er te weinig van, maar goed, alles kan...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door