Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Neally
#2908793
Hoe hoog is jouw bank en hoe hoog is je knapperd?
Laantje maakt er soms echt een potje van qua springen. Als ega thuiskomt is het net een springveer.
Ze kan echt achterlijk hoog springen en dan maak ik mij weleens zorgen over knietjes en heupen.
Dus dan probeer ik het enthousiasme wat te temperen door een pop aan te bieden die dan door het racemonster door
het hele huis gesjeest wordt.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2908802
Hij is 21cm en de bank is 45cm hoog. Ik maak me daar ook een beetje zorgen om, die hysterie is hier ook als er iemand binnen komt ;D Maar buiten dat springt hij er sowieso erg vaak op en af..
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 16 apr 2014, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hamada
#2908817
Hier hebben we voor onze bankslapers (cavaliers) in huis diverse hondentrappetjes staan  8)
Kunnen ze zonder problemen op bank en stoel komen en het voorkomt inderdaad blessures.
Sommigen verklaren ons hiermee voor gek  :D
Even zoeken op hondentrap of hundetreppe (in Duitsland worden ze veel aangeboden op ebay e.d. Rond de €25
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2908820
Ik ben idd aan het overwegen om zo'n trapje aan te schaffen, bedankt voor de link! Die mensen hebben zelf zeker geen honden? ;D
Door inni
#2908843
Berre kon niet op de bank springen (dacht hij tenminste) zonder dik kussen. Hij had al gammele knietjes en als we weg gingen haalde ik dat kussen weg en dacht hij dat hij niet op de bank kon om zo verder op de vensterbank te klimmen en naar buiten te kijken en af en toe te blaffen. Tobi mag niet op de bank springen en dat hoop ik ook zo te houden. Een stevig trapje of opstapje is misschien een uitweg voor jullie...........maar dan moet hij 't nog wel gaan gebruiken. ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2909023
hier staat de krabpaal van de poezen naast de bank en daar word gretig gebruikt van gemaakt door ukkie chi kiara
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door