Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#2908579
Ik kan het niet goed zien wat je bedoeld.
Anders ietwat haar wegknippen? Als je echt denkt dat het een schimmel is, dan zou je nog weken in appelazijn kunnen proberen.
Door Lizzy
#2908623
Ik herken het niet. Het ziet er inderdaad een beetje uit als een kalknagel maar ik weet niet, volgens mij hebben honden daar geen last van? Als het schimmel is, dan is appelazijn een goede tip. Daarna insmeren met tea tree olie. Zit de nagel los?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2908637
De nagel op zich is nog gaaf, alleen dat vreemde oppervlak.. Het zou ook een kalknagel kunnen zijn. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Ik heb gister zijn pootjes wat bijgewerkt en toen kwam ik erachter. De hele avond en ochtend heeft hij nog niet aan zijn pootjes gezeten (ha, netjes alle plakkende haartjes weggeknipt), dus dat is niet wat hem irriteerde.
Ik ga het even met appelazijn proberen. Jacy houdt niet van gefrummel bij zijn pootjes, dus ik vond het al knap dat hij hem zo lang stil kon houden dat ik een foto kon maken..

Wat Marije liet zien leek erop, alleen dan veeel minder erg, de nagel ziet er nog uit als het hoort en tussendoor komen nog gladdere stukjes voor.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2908639
Fenixjuh schreef: De nagel op zich is nog gaaf, alleen dat vreemde oppervlak.. Het zou ook een kalknagel kunnen zijn. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Ik heb gister zijn pootjes wat bijgewerkt en toen kwam ik erachter. De hele avond en ochtend heeft hij nog niet aan zijn pootjes gezeten (ha, netjes alle plakkende haartjes weggeknipt), dus dat is niet wat hem irriteerde.
Ik ga het even met appelazijn proberen. Jacy houdt niet van gefrummel bij zijn pootjes, dus ik vond het al knap dat hij hem zo lang stil kon houden dat ik een foto kon maken..

Wat Marije liet zien leek erop, alleen dan veeel minder erg, de nagel ziet er nog uit als het hoort en tussendoor komen nog gladdere stukjes voor.
Bij Rosie werd het ook steeds erger tot ze al haar nagels kwijt was.
Haar nagels zijn nooit meer helemaal okay geworden maar wel een heel stuk verbeterd!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door