Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marsieyenna
#2904366
Ik hoor steeds dat je puppymelk in huis moet hebben, voor als de teef niet voldoende mek geeft.
Nu vroeg ik me af of dat perse dan bvan die poeder moet zijn of dat dat ook verse geitemelk mag zijn.
Kinti heeft als pup volgens mij bij haar fokker ook verse geitemelk gekregen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Door kaszi
#2904417
Jantina schreef: Heeft er een tijd terug niet een topic gestaan over een bepaalde bacterie die daar dan toch weer in kon zitten?
mmm niet gelezen. Je zou hem dan alsnog kunnen invriezen. Doen we met mamamelk toch ook.
Door Lizzy
#2904501
marsieyenna schreef: Ik hoor steeds dat je puppymelk in huis moet hebben, voor als de teef niet voldoende mek geeft.
Nu vroeg ik me af of dat perse dan bvan die poeder moet zijn of dat dat ook verse geitemelk mag zijn.
Kinti heeft als pup volgens mij bij haar fokker ook verse geitemelk gekregen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Mjah, meerdere dingen. Als je echt moet gaan flessen omdat je teef niet genoeg melk geeft, zou ik een melkvervanger kopen van bijv. Farmfood of Royal Canin. Als de pups al wat ouder zijn en je wilt ze een beetje bijvoeren, maar de grootste basis is en blijft moedermelk, kun je verse geitenmelk geven. Je kunt dan ook het recept van Ian Billinghurst maken, met de geitenmelk. Dat staat wel ergens op Barfplaats. Als de pups eenmaal afgespeend zijn op 4 weken, dan vinden ze geitenmelk met een rauw eitje erdoor wel Goddelijk lekker! Hier kregen ze dat 's avonds als "toetje", lauwe geitenmelk met rauwe honing en rauw ei. Lekker warm in de buikjes voor het slapen gaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door