Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2907958
Afbeelding

Serieus, die twee zijn zo speciaal met elkaar!
Toen Koekie jonger was, greep hij Sano. Ik maakte me best zorgen moet ik eerlijk zeggen. ;D
Maar nu... Sano kan het meeste doen met die kleine aap.
Zodra t Koekie binnenkomt, rent hij direct naar Sano, begint knalhard te knorren en stapt op schoot.

Op de foto worden Sano's oren gewassen. :D
Laatst gewijzigd door spreeuwtje op do 24 apr 2014, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2907967
Ik zal niet zeggen dat mijn kind geweldig is heur. Maar het deel van: hoe ga je met diertjes om is goed gelukt. Hij plaagt wel eens. Hij blijft een kind. Maar hij weet t heel goed en de liefde zit diep. Vanmiddag waren twee kindjes in t zwembad een mier aan t dood trappen. :( we werden er allebei verdrietig van. En een plezier dat die twee hadden!! Ik snap dat niet?
Door renate1985
#2907978
spreeuwtje schreef: Ik zal niet zeggen dat mijn kind geweldig is heur. Maar het deel van: hoe ga je met diertjes om is goed gelukt. Hij plaagt wel eens. Hij blijft een kind. Maar hij weet t heel goed en de liefde zit diep. Vanmiddag waren twee kindjes in t zwembad een mier aan t dood trappen. :( we werden er allebei verdrietig van. En een plezier dat die twee hadden!! Ik snap dat niet?
Wij plaagde vroeger de katten ook weleens maar als je opgroeit met dieren weet je wel beter waar de grens ligt. Ik moet zeggen ik plaag mijn honden nog steeds weleens  :-[
Maar ja die plagen net zo hard terug hahaha.

Enne dan zeg ik het wel: je hebt een geweldig kind heur  :-*
Ik snap ook de lol niet van dieren dood trappen  :-\ al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik panisch ben voor spinnen en die moet mijn man van mij wel dood maken wanneer ze binnen zitten.
Gebruikersavatar
Door pike
#2908045
renate1985 schreef: Wij plaagde vroeger de katten ook weleens maar als je opgroeit met dieren weet je wel beter waar de grens ligt. Ik moet zeggen ik plaag mijn honden nog steeds weleens  :-[
Maar ja die plagen net zo hard terug hahaha.

Enne dan zeg ik het wel: je hebt een geweldig kind heur  :-*
Ik snap ook de lol niet van dieren dood trappen  :-\ al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik panisch ben voor spinnen en die moet mijn man van mij wel dood maken wanneer ze binnen zitten.
Je kan ook vragen of hij ze even pakt en buiten zet  ;)
Door renate1985
#2908064
Die huisspinnen rennen dan heel hard  :-\
Heeft hij een keer geprobeerd een glas over te zetten, dat beest rennen brrr.
Nee sorry die moet hij meteen dood maken  :-[
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2908287
Dank!! Ik maak me sinds vandaag wel zorgen om Koekie.
Ik weet dat t in katten medisch hoort maar, t viel me op dat wanneer hij meeloopt met het eindje met de honden van zo'n 15 minuten. T laatste rondje dan. Dat hij wel heel hard meerent en in bomen klimt etc. Maar dat hij ook vaak buiten adem even gaat liggen. Languit op zijn zij. Heel heel soms hijgt hij ook een kort moment.

Ik besprak t vandaag op mijn "werk" bij de D A. En toen zij hoorde dat hij kruising Maine coon is, zij gelijk riep: HCM!
De 24ste staat hij ingepland voor castratie. Dat is hij 6 maandjes oud. En dan gaat ze ook even goed luisteren of ze niks verdachts hoort. Iig om zeker te zijn ivm narcose.

Ik heb even gegoogled en zie dat het heel goed kan dat Koekie dat heeft en dat het nu al symptomen kan geven.

Willen jullie alsjeblieft mee duimen dat t niks is?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door