Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2906043
Pfffff... Wat een saai filmpje..
Is kibble hetzelfde als brok? Google translate zegt ´verbrokkelen´...?

Ik vind het trouwens geen strak plan om de voerbak van mijn hond onder zijn kont te houden, maar dat terzijde.. Conclusie die ik hieruit zie, kibble/brokjes? met water geven minder poep dan hetzelfde gewicht droge brokjes.....
Kan ik verder weinig over zeggen, misschien dat iemand die Engels kan hier wat zinnigers over kan/wil zeggen.
Door Martine-Tom
#2906068
Fenixjuh schreef: Pfffff... Wat een saai filmpje..
Is kibble hetzelfde als brok? Google translate zegt ´verbrokkelen´...?

Ik vind het trouwens geen strak plan om de voerbak van mijn hond onder zijn kont te houden, maar dat terzijde.. Conclusie die ik hieruit zie, kibble/brokjes? met water geven minder poep dan hetzelfde gewicht droge brokjes.....
Kan ik verder weinig over zeggen, misschien dat iemand die Engels kan hier wat zinnigers over kan/wil zeggen.
Klopt, je zou brokjes moeten weken voor je ze voert omdat ze ze ongeweekt niet goed kunnen verteren.
Ik vind het fimpje verschrikkelijk en zit me nu af te vragen waarom ik er 6 volle minuten aan verspilt heb  :biggrin2:
Ik zie ook niet zo in wat het met vers te maken heeft eigenlijk, dit gaat erom dat je brokken moet laten weken omdat ze anders niet volledig opgenomen worden, vers word niet eens genoemd...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2906368
Martine-Tom schreef: Klopt, je zou brokjes moeten weken voor je ze voert omdat ze ze ongeweekt niet goed kunnen verteren.
Ik vind het fimpje verschrikkelijk en zit me nu af te vragen waarom ik er 6 volle minuten aan verspilt heb  :biggrin2:
Ik zie ook niet zo in wat het met vers te maken heeft eigenlijk, dit gaat erom dat je brokken moet laten weken omdat ze anders niet volledig opgenomen worden, vers word niet eens genoemd...
Great minds think alike  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2907912
Lizzy schreef: Ehhh...., want?
Dan weet je weer hoe fijn het is als jij je hond ziet genieten van een karkas, orgaan, spiervlees en groente ipv die geweekte derrie  :biggrin2:
Door tschabo
#2908048
Monique77 schreef: Dan weet je weer hoe fijn het is als jij je hond ziet genieten van een karkas, orgaan, spiervlees en groente ipv die geweekte derrie  :biggrin2:
Ja, zoiets dacht ik ook  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door