Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M.P
#2906532
hier zijn de dinsdag ook pups geboren , eigenlijk wat onverwacht...
maandag avond nog een rustige wandeling gemaakt , wat mijn lotje eigenlijk niet kent, zo beweeglijk nog... ik dacht bij mijn eigen van dat is nog niet voor deze nacht of morgen.
s'nachts om half 1 gaan slapen , zij ook bij ons op bed en een dik half uur later begint ze te hijgen... naar buiten naar binnen , naar buiten naar binnen zo de hele tijd op en af , ik dacht nu toch nog niet maar ze was haar aan het leegmaken , eventjes daarna een dikke vettige slijmprop en het was begonnen , ik mij aangedaan , mijn vrouw nog in haar piama en samen naar de lieving met ons lotje waar de werpkist staat en lotje erin, de werpkist stond daar al een week ongeveer en heeft daar vorige keer ook haar pups ingekregen. maar een hele tijd hysterisch gepiep en van de werpkist naar de trap en terug en maar omhoog naar de slaapkamer en zo maar op en af ........... je zag dat ze weeën had en ik dacht wat scheelt er nu , ze was in paniek , mijne euro viel niet direct , dus madam heeft haar pups op bed gekregen , en eind goed al goed is toch alles goed verlopen , het zijn 6 pups geworden en tegen de morgend aan hebben we de kroost verhuisd naar de werpkist.
hier zijn ze te bewonderen https://www.facebook.com/pages/Mothers- ... fref=photo
   
Door M.P
#2906596
een bed bevalling is wel geweldig, je ligt daar lands je teefje op je gemak maar als je daar niet op voorbereid bent... alles in de was natuurlijk en geluk dat er geen plekken op de donsdekens enz zijn achtergebleven , niet dat het mij zou storen....
het is toch een mooie belevenis in ons gezinnetje en in de slaapkamer.
volgende keer zorgen voor een grote plastiek voor over het bed :biggrin2:
Door M.P
#2907126
ik ben daar juist al naar een HOM DA Anne verkinderen moeten gaan , 1 van de reutjes had enorm krampen en heb hem nu colocynthis moeten geven , heeft nog 5 min geschreeuwd en is toen meteen terug beginnen te drinken a volonthee , die drinkt te veel , is de dikste reu eruit , dat is een veelvraatje denk ik en daardoor enorme krampen , ik werd er niet goed van. juist een klein varkentje wat piepte... en heb nu ook gezien dat hij 1 dikker oogje heeft dat is ontstoken waarschijnlijk , ik moet toch om 16u nog bellen naar Anne Verkinderen  en eens horen wat zij zegt... pupjes hé
Door M.P
#2907416
morgen komt de DA langs voor het oogje.
de krampen zijn al veel beter maar nog niet helemaal gedaan , zijn buikje is thans niet harder ten opzichte van de andere pups... een beetje afwachten tot het middel werkt.
nu een beetje per beetje laten drinken aan de moeder... als dat lukt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door