Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#2906827
Hallo,

iemand die dit herkent? Kan dadelijk de dierenarts bellen  :-\

Eddie ligt heerlijk opgerold in zijn mandje, tenminste zo lijkt het. Ik wilde mijn oefeningen gaan doen en ineens hoor ik pijnlijk gepiep. Ik ga naar hem toe en hij staat met zijn voorpoot hoog opgetrokken en met de elleboog van zijn lichaam af getild. Hij tilde zijn poot zo hoog op dat het voor zijn voorborst zat. Ik heb hem nu neergelegd, zodat hij kan rusten. Laten plassen ging niet natuurlijk.

Ik denk aan de elleboog. Eddie is al geopereerd aan zijn rechter knie (patella luxatie) en hij heeft zijn bovenbeen en onderarm bol staan (forse Franse stand).

groetjes
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op zo 13 apr 2014, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2906844
Ik heb werkelijk geen idee.... Ik zou hem even laten rusten en zo meteen even kijken hoe het gaat. Misschien 'schoot er iets verkeerd' en schiet dat vanzelf weer op z'n plek. En anders is de DA wel een goed idee. Sterkte!
Door _Sandra_
#2907123
Ik hoop dat het meevalt. Heb nog even aan mijn man gevraagd, maar die heeft hem ook nog gewoon zien lopen vannacht. En ik meende vanochtend ook, maar was het vergeten, omdat ik met een slaapdronken kop een flesje maakte voor de kleine.

Hij heeft benchrust en ik zag net dat hij er al wel iets op steunt als hij loopt. kijk het dus nog ff aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door