Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2906544
Diva  heeft een te rustige nacht achter de rug. Een nacht  waaraan ik een 'niet pluis gevoel 'over heb gehouden. vanmorgen om 5 hr heb ik alles vuile kranten dekens etc, verwisseld. Diva hijgde maar verder niks alarmerends. Ik ben weer  op mn bedje naast haar werpkist gaan liggen . Om 8 uur  zag ik dat de kranten etc, die ik  om 5 hr in de kist had gelegd, eig nauwelijks nat of bebloed waren.  Voor mij  rede tot alarm, en ik heb de  da gebeld. Ik kon komen.  Geprobeerd om een echo te maken ,  dat gaf absoluut geen duidelijk beeld. besloten om een  keizersnede uit t voeren.

De eerste pup die tevoorschijn kwam was dood,  en  wrs ook al wat langer. Bij het wrijven liet het vachtje los uit de huid, en dan weet ik genoeg :-\
Deze pup heeft de doorgang geblokkkeerd van wat ik 's morgens gemist heb; de uitvloeiing. Achter die pup zat een ongelooflijke hoeveelheid bloed/slijm. EEn hoeveelheid die in de praktijk niet eerder is waargenomen. De pup die volgde  leefde, maar had het zwaar, heel zwaar. Kwam niet op kleur, niet op temp. en moest vechten voor elke ademtrek.  geprobeerd om de pup te redden, maar ondanks uitzuigen , uitslaan, zuurstof en  wrijven en weer opnieuw..  de pup ging achteruit. :'(  dan ontkom je niet aan het onvermijdelijke. Tot slot werd er een derde teefje gehaald, die goed reageerde, snel op kleur kwam enz. Dit  teefje heeft t gered.
De andere baarmoerderhoorn was leeg.

Voor Diva is het ingrijpen haar redding geweest, ik  zou alles  kwijtgeraakt zijn als ik  niet gegaan was.
Ik ben murw, moe,  aangeslagen  en weet niet wat ik doen moet.
pupkopers op de hoogte stellen vind ik nu te moeilijk. :'( :'(

Dit was  de geboorte van mijn nestje waar ik me zo ontzettend op verheugd had. De natuur  heeft anders beslist.  :(
Ik ga nu afsluiten, en probeer te genieten van mijn ene mooi meisje ........
Laatst gewijzigd door nova op za 12 apr 2014, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door