Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2906485
Hoi hoi,

Zoals beloofd zou ik gisteravond wat plaatsen, is er niet van gekomen. Excuses. Maar:
Vandaag ben ik naar de slager gegaan en daar heb ik 2 kipkarbonades gekocht en wat kippenlevertjes.
Kippenlevertjes zullen wij morgen gaan ontdekken wat daarmee gebeurd, maar die karbonade dat is feest..

Ik vind Bo en Navajo 2 stoere hondjes  :biggrin2:



Oh, en de volgende keer zal ik poes ook een stukje geven, poes wil ook barf  :biggrin2:

Groetjes
#2906674
Dat is lekker smullen !

ik zelf voer buiten ivm schoonhouden van mn vloer, er zijn ook een aantal mensen op het forum die voeren op een zogenaamde vreedkleedje.
Ik zag dat ze bij jouw zo de slaapkamer in kunnen lopen misschien voor jouw ook prettig om met een kleedje te werken zodat ze er niet mee aan de wandel gaan en je vloer schoner blijft. Een kleedje kan vanalles zijn een douchemat een handdoek een deurmat etc
#2906682
[quote="Arkay"]
Dat is lekker smullen !

ik zelf voer buiten ivm schoonhouden van mn vloer, er zijn ook een aantal mensen op het forum die voeren op een zogenaamde vreedkleedje.
Ik zag dat ze bij jouw zo de slaapkamer in kunnen lopen misschien voor jouw ook prettig om met een kleedje te werken zodat ze er niet mee aan de wandel gaan en je vloer schoner blijft. Een kleedje kan vanalles zijn een douchemat een handdoek een deurmat etc
[/quote]

Dat is een fijne tip. Ook hier had Nena haar eerste barf hap. Vanuit haar bak lekker op haar kussen opgeknabbeld. Dat vond ik iets minder maar ik kan haar natuurlijk leren om op een "vreedkleed" te eten. Goed idee:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door