Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2906313
Op de voorpagina een foto van Linga met slabbertje om "I LOVE RAW FOOD". En op de cover van NRC LUX een soortgelijke foto van Linga maar dan bijna pagina vullend! Er staat naast de foto "deze hond eet vanavond haring pens en geitenkop". En op pagina L6 en L7 staat het artikel. Met nog een paar foto's van onze honden. En een foto van een geitenkop, in een soort bijna-romantische-mistige omgeving van de vriezer :biggrin2:

En Esther Plantinga is natuurlijk ook geinterviewd dus haar weerwoord staat op pagina L7. Helaas ontbreekt er een leuke foto van een hond die een bak brokjes eet :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: (ja, dat is vals, I know :biggrin2:).
#2906337
henneke schreef: ik krijg al wel direct jeuk van dat zinnetje ernaast : dierenliefde gaat ver , quinoataart in de hondenbak  :-\ alsof het zo heel ontzettend bijzonder is wat we de honden te eten geven . ik zou het zo fijn vinden als het als iets heel normaals wordt neergezet , ik ga het NRC wel proberen te scoren vandaag .
Bak jij wel eens Quinoataart voor je honden? Wees blij dat er niet staat "Dierenliefde gaat ver. Pens in de hondenbak".
#2906348
Lizzy schreef: Bak jij wel eens Quinoataart voor je honden? Wees blij dat er niet staat "Dierenliefde gaat ver. Pens in de hondenbak".
ik weet niet eens wat het is , maar snap je mijn punt het is net zoiets als het heel bijzonder vinden dat je een gewoon bord eten eet en niet alleen vitaminepillen slikt . iets wat heel gewoon is wordt nog steeds als iets heel bijzonders neergezet en dat zou het niet moeten zijn , alleen het zinnetje dierenliefde gaat ver is natuurlijk al vreemd eigenlijk omdat het nooit ver kan gaan om je beesten normaal eten te geven . niets tegen het feit dat jij een interview geeft meer de verbazing dat het zo bijzonder gevonden wordt , ik lees vanmiddag de rest van het stuk  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door