Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2906006
ik ga even brutaal doen.
wij hebben een vakantietje geboekt met onze vers gekregen klapkar..  :biggrin2:
Kayne en Kiek gaan mee.. Ieniemienie wordt verzorgd door de buurvrouw, ienie redt zich prima in en rond huis.
alleen Koekie moet echt een plekje voor gezocht worden.
hij is nog jong en loopt met iedereen mee.
ik kan er dus niet op vertrouwen dat hij veilig en wel rond het huis blijft.
'snachts gaat hij ook niet naar buiten. Hij gaat dan nog steeds braaf zijn petcarrier in en slaapt daar met zijn speelgoed zeehond.. :P

koekie wordt 24 april gecastreerd en gechipt.
hij is dus een kruising Maine Coon, dan ruim 6 maanden oud en wel een ondeugd.
Hij kan prima met andere katten en honden.
Bange poezies wil hij wel plagen. Ieniemienie zal waarschijnlijk ook blij dat ze een weekje van hem af is en rustig haar rondje kan doen.
Koekie is gek op knuffelen maar wil ook graag klimmen en spelen.
hij vreet als een dokwerker, voer wordt bij geleverd in bibi vorm.

wij wonen zelf vlakbij Schagen.
we gaan op vakantie in Doesburg..
dus ergens tussen die 2 plaatsen zou het fijn zijn om koekie een weekje onder te mogen brengen van 1 tot 8 mei.
het is voor het eerst sinds lange tijd dat we echt op vakantie kunnen. We kunnen het goed gebruiken na alle gedoe van de afgelopen jaren.

wie wil ons helpen??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door sella
#2906014
Waarom geen oppas in huis nemen? Voor een weekje zou ik niet al die rompslomp aan de hand willen halen.
Het is een lekkere jonge gek, ik durf het risico in mijn omgeving niet te nemen. Wie weet is er wel iemand die wil catsitten bij julie thuis?
#2906030
Ik kan het m'n ouders vragen, ik vermoed dat het kan, maar kan natuurlijk niets voor hen toezeggen, ken hun agenda ook niet van voor naar achter ;)
Ze hebben op dit moment geen huisdieren meer, de laatste kat is kort geleden overleden, maar wel áltijd katten gehad én vers gevoerd. Maar wat vereist de vacht van jullie kat, moet daar iets aan gebeuren?
#2906036
Oh parelridder!! Dat zou super zijn! Dan kan hij ook geen andere poezies plagen!
Zijn vacht is een heel klein beetje langer dan Europees korthaar. Dus daar doen we niets aan. Hij is nog zijdezacht met kleine plukjes aan zijn oren, een klein sikje en een harige broek. :biggrin2:
#2906054
spreeuwtje schreef: Oh parelridder!! Dat zou super zijn! Dan kan hij ook geen andere poezies plagen!
Zijn vacht is een heel klein beetje langer dan Europees korthaar. Dus daar doen we niets aan. Hij is nog zijdezacht met kleine plukjes aan zijn oren, een klein sikje en een harige broek. :biggrin2:
'k Heb je PB gestuurd ;)
#2906059
spreeuwtje schreef: Als jouw vriend een ondeugende kater kan handelen en jij die vriend vertrouwd, dan hoor ik t graag!
Mijn ex sander, denk dat je hem misschien nog wel kent, uit Enkhuizen. Hij heeft nu 1 pup van mij, Venna en verder geen huisdieren (dus ook geen katten). Hij is opgegroeid in Schagen... maar ik beloof nog niks hoor ;)
#2906097
Thuis gaat hij overdag naar buiten en naar binnen (luikje) :)  dat gaat prima alleen loopt hij met mensen mee als ze de kans krijgen om hem te aaien. Hier in de buurt kennen ze hem nu en weten mensen van de speeltuin, waar hij vaak met zijn vrienden rondhangt :P van wie hij is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door