Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Deesje
#2905749
ik heb al heeeuuul lang geen bikini of iets gekocht.. mijn 'oude' bikini's zijn inmiddels zo oud dat de elastiek het niet echt meer doet  8)

gezien het feit dat ik over 2 weken naar mauritius ga ben ik zwaar toe aan een nieuwe bikini, maar nu heb ik een beetje hulp nodig
(ik geef normaal nooit veel geld uit aan zoiets maar ik heb mezelf beloofd dat ik mezelf een keertje mag verwennen)

nummer 1 ik zag deze en was eigenlijk verliefd, vind hem zowel qua kleur als qua model ontzettend leuk, niet heel praktisch maar 'naast' een gewone bikini....
http://www.chilla.nl/garotas-monokini-flower-blizzard

nummer 2 http://www.chilla.nl/phax-bikini-halter-durazno

nummer 3 http://www.chilla.nl/garotas-bandeau-bi ... r-blizzard


Ik weet het niet... nummer 3 is over het algemeen niet zo heel erg mijn model, ik heb niet zo'n grote voorgevel en dan is zo'n strapless-model vaak niet echt bevorderend (bij mij althans).. van de andere kant, hij kan terug als hij niet past. Ik wilde er dus 2 bestellen en dan kijken welke het mooist past (nummer 2 is alleen nog maar in L verkrijgbaar, meestal val ik een beetje tussen M en L in qua bikinimaat)
Door ChantalKrijn
#2905753
Als het je enige bikini is zou ik niet voor de bandeau gaan. Als je dan een lager uitgesneden shirtje hebt dan heb je zo'n witte 'streep' in je decolleté.
Spreek uit ervaring  ;D
Door Mowgli
#2905760
Ik vind nr. 2 het mooist.
Met nr. 3 moet je uitkijken dat als je lekker in de zon gaat liggen, je die gekke vorm van het broekje op je buik gebrand gaat krijgen.
Door Deesje
#2905761
ChantalKrijn schreef: Als het je enige bikini is zou ik niet voor de bandeau gaan. Als je dan een lager uitgesneden shirtje hebt dan heb je zo'n witte 'streep' in je decolleté.
Spreek uit ervaring  ;D
ow haha das inderdaad goed om even over na te denken.. maar voor die geldt natuurlijk hetzelfde als voor nummer 1... er blijft een deel 'wit' en het geeft wat 'curieuze' witte tekening denk ik  ::)
Door eelke
#2905762
Oh wacht, de computer heeft de links door elkaar geopend denk ik.
Correctie, ik bedoel dus de oranje achtige. Nummer 2?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2905764
Ik denk dat 1 ook niet praktisch is. Je zal maar net een lange romp hebben, dan kan je liplezen  :biggrin2:
2 vind ik het mooist. 3 is denk ik juist erg geschikt voor kleine tietjes; ik heb veel te weinig steun voor zo'n model. Als de maat goed is, kan je zelfs het touwtje om je nek loshalen.


Ik vind ze allemaal wel erg duur, maar ik ben dan ook prijsjes à la Hema en H&M gewend.
Qua maat zou ik dan een M nemen. Natte ruime bikini zakt altijd erg af.
Door ChantalKrijn
#2905767
Deesje schreef: ow haha das inderdaad goed om even over na te denken.. maar voor die geldt natuurlijk hetzelfde als voor nummer 1... er blijft een deel 'wit' en het geeft wat 'curieuze' witte tekening denk ik  ::)
Als je vaak blotebuikentruitjes aan hebt wel ja  ;D
Door Mowgli
#2905768
[quote="koekje"]
Ik vind ze allemaal wel erg duur, maar ik ben dan ook prijsjes à la Hema en H&M gewend.
[/quote]Even OT: Ik vind de prijzen gaan. Met het grote verschil tussen links en rechts en ook nog de maatverhouding boven- en onderlijf zijn Hema en H&M een no-go voor mij en moet ik dus altijd in een lingeriezaak of sportwinkel kopen en kom dus standaard op de duurdere bikini's uit. Die gaan dan ook wel erg lang mee moet ik zeggen.
Door Deesje
#2905785
het is voor mij ook altijd 'zoeken' naar wat past qua broekje en bovenstukje.. ik val ook met mijn maten precies tussen 2 maten in en meestal is een M-broekje op mijn heupen dan net wat krap hihi terwijl ik het qua bovenstukje wel kan hebben.. (lekker handig).. dat is wel het voordeel van de triangel-topjes, die passen bijna altijd

ik vind ze allemaal zo leuk.. pffff keuzes  :D
Door Mowgli
#2905786
[quote="koekje"]
Hema verkoopt bikini's los in boven- en onderdeel. H&M dacht ik ook, maar ik heb ook wel eens zelf er 1 samengesteld  :biggrin2:
[/quote]Dan is dat denk ik van "na mijn tijd". Maar ja, ik ben van boven zo ongelijk, dat de bovenstukjes sowieso heel erg slecht zaten van Hema en H&M.
Door Mowgli
#2905788
Deesje schreef: ik vind ze allemaal zo leuk.. pffff keuzes  :D
Dan neem je ze toch allemaal?  ::)  :biggrin2: Doe eens gek en verwen jezelf  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door