Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2905667
Ik ben zo dolblij, kan bijna niet meer wachten!
Helaas is na mijn scheiding Charlie bij mijn ex gebleven, dit met pijn in mijn hart, maar we dachten dat het beter was voor Charlie.

Maar de situatie is zo veranderd dat in overleg met mijn ex Charlie bij ons zal komen wonen!!!!!!!  :circle: :circle: :circle:
Hij zit nu hele dagen alleen en krijgt echt te weinig aandacht en beweging, terwijl ik vanuit huis werk en graag met hem op pad ga. Al zal dat laatste aangepast moeten door mijn knie, maar dan nog zal hij op dat vlak niets te kort komen.
Ik heb hem zo enorm gemist! :'(

Zaterdag ga ik hem ophalen, we hebben in het bos afgesproken.

En dan natuurlijk het stukje help; hoe zal het gaan met de katten hier? ::)
#2905670
Maxi's 3-tal schreef: Ik ben zo dolblij, kan bijna niet meer wachten!
Helaas is na mijn scheiding Charlie bij mijn ex gebleven, dit met pijn in mijn hart, maar we dachten dat het beter was voor Charlie.

Maar de situatie is zo veranderd dat in overleg met mijn ex Charlie bij ons zal komen wonen!!!!!!!  :circle: :circle: :circle:
Hij zit nu hele dagen alleen en krijgt echt te weinig aandacht en beweging, terwijl ik vanuit huis werk en graag met hem op pad ga. Al zal dat laatste aangepast moeten door mijn knie, maar dan nog zal hij op dat vlak niets te kort komen.
Ik heb hem zo enorm gemist! :'(

Zaterdag ga ik hem ophalen, we hebben in het bos afgesproken.

En dan natuurlijk het stukje help; hoe zal het gaan met de katten hier? ::)
Oh echt?!?!

Dat is waanzinnig!! Wat gaaf!! Geen woorden voor, maar ik weet heeeeel goed hoe je je voelt!  :-*

Die katten gaat gewoon goedkomen. Dat moet!

:-* :-* :-*
#2905684
Fijn meis dat je krullebol binnenkort weer bij je hebt  :-* de katten, tja zal voor beiden wel even wennen zijn, maar hoe het zal gaan zal even afwachten zijn. De katten kennen honden toch? Dus dan hoeft alleen Charlie maar te leren dat die damesch daar ook wonen.  :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2905685
Wat super voor je! Het is je zo gegund!

Voor wat betreft de katten: geef ze (zoveel mogelijk) vluchtplekken (ook hoog) en vluchtgelegenheid. En als het kan, hou een kamer waar Charlie ab-so-luut niet komt en de katten zich terug kunnen trekken. Dan hebben ze een veilige haven en kunnen ze zich terugtrekken en bijkomen. Als Charlie zich dan nog een beetje wil gedragen en ze niet lastig gaat vallen of opjaagt, dan komt het met wat/veel tijd wel goed!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2905698
Ik wist het al, ik wist het al  :D  Vroeg me al af wanneer je het hier zou vertellen  :biggrin2:
Dat met de katten komt wel goed. Misschien wel handig om even een haakje op de deur van de woonkamer naar het halletje van de kattenkamer te zetten? Dan kunnen de katten daar wel naar tussendoor maar Charlie niet  ;) Altijd fijn als vluchtroute. Ik heb hier eventueel nog een kattenluikje liggen (met tunnel) van ferplast geloof ik. Misschien dat je die in die deur kan zetten? Weet niet of dat mag van de verhuurder. Zo ja en je kan het luikje gebruiken roept u maar. Kan ik gelijk de nieuwe meubels checken  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door