Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#29026
Jeetje, ik schrik me een ongeluk! Ben al even thuis en vond Joop wat tam bij thuiskomst!
Nu wil ik de honden even uitlaten, staat hij op, zakt hij zo door z'n achterpoten! Het lijkt net, alsof hij er bijna geen kracht in heeft!
De laatste dagen dachten we af en toe te zien, dat hij iets mankte, maar het was nauwelijks waarneembaar!
Nu is er dus duidelijk wat mis! Zijn heupen zijn in 99 nagekeken, HD - norbergw. 37. Dus dat was prima!!
Morgen even naar de da! :-\
Moest even mijn schrik kwijt, iedereen slaapt al! :-\
Laatst gewijzigd door ine op zo 01 aug 2004, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#29027
Nee, Ine, ik ben er nog. Tjee, ja dat is schrikken zeg! Wacht maar niet te lang met naar de da te gaan! Horen we wat hij gezegd heeft? Natuurlijk hè. Wel kl*te hoor, heb je zo'n fijne dag gehad en dan zo'n domper :(!
Sterkte ermee!
Door ine
#29029
Hoi Nelly, ja, je hoort het wel, hoe het morgen bij Carlo is geweest! Maar ik bedoelde, dat iedereen bij mij thuis naar bed is en Doris werkt! Ik kan dus hier niemand vragen, of dit al eerder is gebeurd vandaag!
Heb hem zelf even helemaal nagevoeld, maar nergens een zwelling en nergens een gevoel van pijn! :-\
Hij loopt duidelijk voorzichtiger, maar het was vooal het overeind komen, waar ik van schrok! Net een oude hond met zwaar HD! :-\ Hij is ook niet de blije, enthousiaste Joop! :'(
Door ine
#29032
Dank je Nelly, morgen om half 2 zit ik aan de overkant!
Fijn, dat ik even wat tegen je aan heb kunnen kleppen, want ik baal echt wel! En dat net voor het slapen gaan! :-\
Door Nelly
#29034
Ine schreef: Dank je Nelly, morgen om half 2 zit ik aan de overkant!
Fijn, dat ik even wat tegen je aan heb kunnen kleppen, want ik baal echt wel! En dat net voor het slapen gaan! :-\
Ja, en van zoiets zou ik dus de hele nacht wakker liggen, al was ik nog zo moe :-\ Enne, je mag altijd tegen me aan kleppen hoor :)
Door ine
#29056
Hitam schreef: Ben je al bij Carlo geweest?
Nee, om half 2!!
Gelukkig heb ik hem niet meer zo gezien als vannacht, maar hij loopt wat vreemd, glijdend, met de achterpoten! Ook lijkt de kracht/stuwing er wat uit! Hij ligt nu te slapen, dus ben zeer alert, om te zien, hoe hij dadelijk opstaat! :-\
Laatst gewijzigd door ine op ma 08 dec 2003, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#29062
tjeeeee ien, wat een schrik zeg. :o
hopelijk is het niets ernstigs :-\
de rest van de mensenmannen in huis weten niet wat er gebeurd kan zijn? >:(

Dikke :-*voor jullie allebei
Gebruikersavatar
Door Hitam
#29069
Kan zijn dat hij ergens tegenaan geknald is en zijn achterhand of rug geblesseerd? Heb je Traumeel of arnica in huis? Kun je vast mee beginnen.
Door ine
#29070
De apotheek heeft een flesje druppls staan van traumeel, is dat ook goed? En hoeveel druppels mag ik hem dan geven, hij weegt 44 kilo!?
Door ine
#29095
Geen aanwijsbare reden gevonden bij een grondig onderzoek!! Wel is hij niet meer zo krachtig in de achterhand als vroeger! Wil ook niet langer dan een paar seconden op de achterpoten staan, hij gaat dan liever zitten! Prostaat ook normaal!
Voorlopig op de traumeel en rust, maar bij blijvende klachten, worden er foto's van de rug gemaakt, om spondylose e.d. uit te sluiten!
Ik geef de hoeveelheid druppels (3x 10 per dag), die aangeraden wordt voor mensen! Joop weegt bijna 45 kilo, maar een ieder die hem kent, weet, dat hij niets te dik is! Toch zal ik hem voor de zekerheid iets minder gaan voeren!
Door Gaitkeeper
#29100
Bah wat een nare ervaring.

Ik hoop dat het weer helemaal goed komt en niets ernstigs blijkt te zijn.

Sterkte !
Door Eidos
#29102
Jeetje Ine dat is schrikken!!! Ik hoop echt dat het niet iets blijvends is !!! geef joop maar een lieve knuffel van me ..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door