Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2905327
Je stond midden in het maken van de groentenmix toen de vraag in je op kwam? :biggrin2:
Ik kan je vraag niet beantwoorden, ik weet niet welke kruiden ze mogen, laat staan in welke hoeveelheden en frequentie dit verstandig is. Ik geef mijn honden nooit kruiden, ze krijgen zo'n mooie afwisseling in vlees, botten, vis en groenten dat ik eigenlijk helemaal niet de indruk heb dat hier nog kruiden aan ontbreken.
Waarom heb je zo'n behoefte ze deze (en specifiek basilicum, rozemarijn, snijknoflook, oregano en munt) te geven? Persoonlijk zou ik - gevoelsmatig, nogmaals niet gebaseerd op enige kennis hiervan - kruiden sowieso niet in een dagelijkse groentenmix geven, maar dan liever zo nu en dan eens toevoegen en de ene keer het één, en andere keer een ander kruid.
P.s. Ik weet niet wat 'snijknoflook' is, maar pas je op geen prei en ui-achtigen te voeren?
#2905458
Peterselie en oregano kan je vers toevoegen, maar geen hele bossen natuurlijk. Andere kruiden weet ik niet en heb ik ook geen ervaring mee. Kan me voorstellen dat munt niet in de smaak valt bij de honden. En dat rozemarijnblaadjes (net naalden) zich niet fijn laten malen. Snijknoflook, wat dat ook mag wezen, zou ik niet geven omdat het een soort is uit de Allium-familie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door