Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sinaxy
#2905414
Hoi allemaal,

Na ons nestje eind 2012 hebben we door veel omstandigheden het contact hier een beetje verloren.
Met het nest waren toen veel zorgen gepaard maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen met mams en pups die inmiddels alweer anderhalf zijn.
In de periode erna heb ik een half jaar intern gerevalideerd en tsja dan verlies je al snel veel contacten en de lust om veel op internet te toeven.
Inmiddels ben ik alweer 5 maanden thuis en komt er na veel wikken en wegen toch een tweede nestje aan.
Gelukkig heb ik nog wel wat persoonlijk contact gehad met een aantal mensen van bp in het echie vanwege slagerij west etc.
Ik hoop me weer wat meer te kunnen mengen met het bp gebeuren want heb het toch wel gemist :-)
groetjes Laura
Door sinaxy
#2905430
Dank je wel!
Ja alle pups op 1 na is het goed vergaan, die ene is inmiddels weer terug bij ons en die kunnen we waarschijnlijk binnenkort herplaatsen.
Hij was erg mager en totaal niet opgevoed, verwaarloosd dus maar gelukkig bleek hij bij intensieve controle wel helemaal gezond te zijn.
Kwa karakter is het een scheetje en komt het helemaal goed met deze man.
Afgelopen zondag een reünie gehad met een groot deel van onze pups en dat was gewoonweg geweldig!
Door cairodyn
#2905442
Zijn de komende puppies weer van je eigen reu en teef? Is de teef al gedekt? Welkom terug hoop dat t met jou na je revalidatie ook beter gaat. Succes met alles de komende tijd:-) groet Tanja
Door sinaxy
#2905450
We hebben nog ongeveer 3 weekjes dracht te gaan en dan hebben we al een nestje liggen.
Het is inderdaad dezelfde combinatie.
Mijn herstel zal nog wel langer duren maar het begin is gemaakt zal ik maar zeggen :-)
Door DJ_Doerak_Tucker
#2905464
sinaxy schreef: Dank je wel!
Ja alle pups op 1 na is het goed vergaan, die ene is inmiddels weer terug bij ons en die kunnen we waarschijnlijk binnenkort herplaatsen.
Hij was erg mager en totaal niet opgevoed, verwaarloosd dus maar gelukkig bleek hij bij intensieve controle wel helemaal gezond te zijn.
Kwa karakter is het een scheetje en komt het helemaal goed met deze man.
Afgelopen zondag een reünie gehad met een groot deel van onze pups en dat was gewoonweg geweldig!
Ja, heel leuk een reünie!! Dat zal genieten geweest zijn. Fijn dat deze reu ook weer een nieuwe kans krijgt, komt vast helemaal goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door