Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2904588
Eindelijk, ze is er :D

Vanmorgen onze prinses opgehaald, de kleine Yeye.

De autorit vanmorgen vond ze niet zo geweldig, flink piepen en keffen, maar ja, wat wil je?
Thuis aangekomen liep ze gelijk rond alsof ze hier al jaren was, zo schattig.
Ze geeft keurig aan wat ze wil (spelen, eten, alleen dat ik-moet-uit piepje moeten we nog doorkrijgen).
En zoals een goed pup betaamt leert ze razendsnel, de tweede autorit vandaag (nog even naar de dierenwinkel in het andere dorp) verliep vlekkeloos, ze ging bij manlief liggen slapen en dat was het, geweldig.

Ze eet goed, drinkt goed, is heerlijk speels natuurlijk (en geloof me, je GAAT spelen, want anders keft ze de hele boel wel bij elkaar). Ze loopt al fatsoenlijk mee aan de lijn en wijkt geen moment van je zijde.
Voor zo'n eerste dag geen klagen, nu op naar de eerste nacht, haha.

Zaterdag naar puppycursus, ben erg benieuwd, er zit absoluut pit in deze dame, maar op een erg leuke manier, het laat zich goed sturen zeg maar (in ieder geval de komende weken nog, hihi)

Dit is nog een foto van mij en onze lieveling vorige week genomen:
Afbeelding

Met haar grootste vriendje, leuke uitdaging, twee pups opvoeden, maar vanmiddag riep mijn zoontje al: houvajou puppie  ;)
Afbeelding


Tsja, die plek daar moeten we het nog even over hebben baasjes, ik pas er nu al amper op....

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door