Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2904218
heb de laatste tijd erg last van mijn rug met uitstraling naar bil en been. Vorige week een MRI laten maken en nu heb ik een hernia links op L5-S1 (de vorige keer in 2009 zat daar rechts een hernia) en kanaalstenose op L4-L5. Dat laatste gaat dus nooit vanzelf over, als ik last blijf houden zal ik daar aan geopereerd moeten worden. Ik baal als een stekker, heb net 2 vakantie gepland staan en dan kan ik niet lopen.......... :-X
Door Lizzy
#2904222
Ai, oh wat een narigheid Dian :-\
En nu? Is acupunctuur en een osteopaat een optie om te proberen voor je? (die kunnen wel vaker wonderen verrichten, ook als er wordt gezegd "jammer, niks meer aan te doen").
Door Ike
#2904364
Balen zeg Dian  :(
Ook ik zou zeggen probeer de osteopaat, als het niet helpt kan je altijd nog de operatie kiezen.
Ik heb namelijk iemand gekend die met dezelfde diagnose/operatie in het vooruitzicht naar de osteopaat is gegaan en van de klachten af kwam, het is de moeite om te proberen  :)
Door K&D
#2904496
Heeft mijn moeder ook. Plus een vastgezette onderrug vanwege een hernia tussen 3 wervels. In eerste instantie zei de orthopeed die het zag op foto's dat een operatie het beste was, maar de fysiotherapeut (een goeie) heeft het onlangs dusdanig goed behandeld dat ze niet helemaal pijnvrij is maar wel normaal kan functioneren.
Sterkte maar weer.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2911264
Volgens de neuroloog komen de meeste klachten van de hernia. Ze gaan een zenuwblokkade zetten. De kanaalstenose wordt veroorzaakt door een cyste. Daar kunnen ze niets aan doen. Verder maar weer afwachten. Zoals ik nu was, was een ritje Hongarije geen optie..... hoop wel dat dat door kan gaan. 1 mei kan ik terecht op de pijn polikliniek,  dan hopen dat ze snel iets kunnen doen. Duitsland komt ook steedse dichter bij........
Door pallas
#2911281
Ik heb zelf heel veel baat van de osteopaat en niet alleen maar voor mijn rug.
Maar begrijp ook dat dat niet voor iedereen de juiste weg is om te behandelen.
Ik wens je wel heel veel sterkte en duim voor snel wat minder pijn Dian :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door