Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lalabebe
#2903768
Gister had ik samen met natuurlijk broertjes en zusjes van Bamse reunie van het nest.....fantastische dag gehad met hele leuke proefjes, 1 ervan was
je hond in een kruiwagen voortduwen....maar ja als dat je niet lukt dan span je je Fokker voor de kruiwagen en ga je er zelf met pup en al inzitten
Afbeelding
Door *Marieke*
#2903875
Wat leuk! Was de fokker op de hoogte van de reünie? Ik train bij iemand die heeft meerder flatcoats, waaronder een van net een jaar en zijn broertje zit ook in dezelfde training en die hadden een reünie gister van het nest als verrassing voor de fokker! Kan toch bijna niet missen?? ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2903883
*Marieke* schreef: Wat leuk! Was de fokker op de hoogte van de reünie? Ik train bij iemand die heeft meerder flatcoats, waaronder een van net een jaar en zijn broertje zit ook in dezelfde training en die hadden een reünie gister van het nest als verrassing voor de fokker! Kan toch bijna niet missen?? ;)
Is inderdaad dezelfde reunie. :biggrin2:

Ziet er gezellig uit. :biggrin2:
Door lalabebe
#2903894
*Marieke* schreef: Wat leuk! Was de fokker op de hoogte van de reünie? Ik train bij iemand die heeft meerder flatcoats, waaronder een van net een jaar en zijn broertje zit ook in dezelfde training en die hadden een reünie gister van het nest als verrassing voor de fokker! Kan toch bijna niet missen?? ;)

Ze wist het niet...big surprise....hoe heet degene zijn het Apex en Starsky....of James en Kesha die bij jou trainen
Door *Marieke*
#2903911
lalabebe schreef:
Ze wist het niet...big surprise....hoe heet degene zijn het Apex en Starsky....of James en Kesha die bij jou trainen
Apex en starsky... Ik train bij Pascal! Super leuk!!
Door lalabebe
#2904026
*Marieke* schreef: Apex en starsky... Ik train bij Pascal! Super leuk!!
Leuk doe ze maar de groeten de volgende keer..... :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door