Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2902355
Hoi,

Zijn er hier die ervaring hebben met IMMUUNCOMPLEX is dit verstandig om te geven aan een pup waarvan de moeder demodex heeft gehad tijdens de dracht en zoogperiode. Ik weet niet zo goed wat ik het beste kan doen om het voor te zijn of is dat niet nodig. Graag jullie advies, ik heb er nog nooit mee te maken gehad en had er ook nog nooit van gehoord dus vandaar mijn vraag.

alvast bedankt

gr conny

Dit is de bijsluiter.

Samenstelling
•Vitaminen: vitamine B1, vitamine B2, vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine B15, vitamine B17, foliumzuur, niacine, pantotheenzuur, biotine, vitamine C, vitamine E, carotenoïden, vitamine D en vitamine F.
•Enzymen: Serrapeptase, Nattokinase, Amylase, cytochroom oxidase, Proteasen, Invertase, superoxide dismutase, NADH en Q6
•Aminozuren: valine, glycine, threonine, leucine, serine, glutamine, arginine, lysine, cysteïne, alanine, methionine, tyrosine, fenylalanine, proline en asparaginezuur.
•Mineralen en elementen: Borium, Calcium, Chroom, Fluor, Fosfor, Germanium, IJzer, Jodium, Kalium, Kobalt, Koper, Lithium, Magnesium, Mangaan, Molybdeen, Natrium, Selenium, Silicium, Strontium, Vanadium en Zink.
Bijwerkingen: Voor zover bekend, geen bijwerkingen.

Combinatie met andere middelen: Het kan in het algemeen zonder bezwaar met andere middelen worden gebruikt.

Gebruiksduur: Zonodig kan het langdurig worden gebruikt. Bij aanhouden van de klachten is consult raadzaam.

Bewaren en houdbaarheid: Het dient donker en bij kamertemperatuur bewaard te worden. Minimaal 3 jaar houdbaar. Houdbaarheidsdatum staat op de verpakking.

Zuivere kwaliteit: Het product is natuur zuiver, zonder chemische toevoegingen zoals gluten, gist, kleur, geur of conserveermiddel.Verdere informatie:

www.huisdierendokter.nl
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door