Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2903315
Hebben wij tegenwoordig.  Achter mijn tuin waar de kippen wonen is er nog een stuk gezamenlijke tuin van mij en de buren.  (Broer met gezin) Daar staat gras en Zoë rent daar altijd fijn achter haar bal aan. Nu hebben de buren daarnaast vorig jaar een duitse herder pup gekocht die heel erg agressief is tegen alles en iedereen. Dat is Zoë ook dus daar heb ik wel begrip voor. Maar Zoë is 30 cm hoog en blijft netjes in de tuin. De afscheiding is aan die kant maar een meter ofzo hoog en is dus appeltje eitje voor de Duitser om overheen te komen. Zoë mag nu al niet meer los in de tuin en ook voor de kinderen is het oppassen geblazen. Het is nu wachten tot het mis gaat eigenlijk....
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2903324
Misschien toch maar samen met de buren een hogere afscheiding neerzetten?
Dit lijkt me niet erg prettig zo zeker niet als het weer mooi weer word.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2903331
hannabelgje schreef: Het is nu wachten tot het mis gaat eigenlijk....
Iets met dempen en kalf...

Ik zou ook zeker niet afwachten. Ophogen en genieten van zorgeloos buiten zijn met z'n allen.
Door hannabelgje
#2903335
Aangezien dat stuk aan de kant van broerlief is, is het niet aan mij om daar iets neer te zetten helaas. Anders had het er al lang gestaan.
Door hannabelgje
#2903378
Heb ik al gedaan. Ook aangeboden om de helft te betalen. Er gaan geruchten dat ze gaan verhuizen. Hij wil dat geld dan niet uitgeven als ze vlug gaan verhuizen. Voor mij mag die afscheiding sowieso hoger.
Door Lil
#2903392
Dat heb ik ook gehad. Heb toen met poot in het gips en 20 cm sneeuw in mijn uppie zo'n rol tuingaas gezet van 1.80m hoog met van die prikpaaltjes waar ze schapennetten mee vastzetten. Gaas was 30 euro, paaltjes had ik al. Heeft 6 maanden zo gestaan en zowel mijn herders als die van de buurvrouw konden er niet doorheen. En als het mij al lukte in die omstandigheden: een kind kan het dus nog. Ideetje?
Door Lil
#2903407
Wat heeft jou broer over jou tuin te vertellen? Ik heb dat ook ruim op eigen grond gedaan en dat mag. En als het tijdelijk is en niet vast, dan mag het toch zeer zeker? of mis ik iets?9
Door hannabelgje
#2903425
Het achterste deel van de tuin is een gedeelde tuin, de helft ervan is van mij en de andere helft van mijn broer. Het zijn de buren aan zijn kant met de enge herder. Niet mijn stuk tuin dus. Maar als dit gezeur nog lang duurt dan zet ik wel een tijdelijke afscheiding op mijn eigen helft zodat ik in elk geval nog met de Zoë erdoor kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door