Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#2903268
Wij willen graag verhuizen , weg uit noord-oost Groningen om wat centraler te gaan wonen.
Mooie huizen gezien in het dorp Geesbrug, 12 km van Hoogeveen en 18 km van Coevorden.
Hoogeveen kennen we wel maar wie kent het dorp Geesbrug?
#2903274
Hoi,

Geesbrug is een mooi dorp en rustig gelegen. Qua voorzieningen is er niet veel maar ik weet niet hoe belangrijk jullie dat vinden, in de omgeving kun je wel alle kanten op en kun je eigenlijk alles vinden wat je nodig hebt.

http://www.geesbrugactief.nl is wel leuk om hier ook eens te kijken.

Wij wonen tussen Steenwijksmoer en Nieuwe Krim in in het buiten gebied, hopelijk niet voor lang meer  ;) maar dat is een ander verhaal.

Als je meer wilt weten geef maar een gil zou ik zeggen.

gr conny
#2903282
Volgens mij kun je daar prima wonen! Hele mooie omgeving in ieder geval, heerlijk wandelen in de bossen en in Sleen mogen de honden los bij het Sleenerzand, een groot bosgebied. In Hoogeveen, wat denk ik het makkelijkst aan te rijden is vanaf Geesbrug, heb je alle voorzieningen en je zit er via de snelweg zo.
#2903301
Als je niet erg afhankelijk bent van openbaar vervoer, van groen houdt, werk geen probleem is, dan is het prachtig wonen.  Ook iets meer richting Gees, Oosterhesselen en Sleen is het erg mooi.
Richting Coevorden is wel erg veel veen, maar het is maar net waar je van houdt. ;)
En Elim en Hollandscheveld is rustig en goedkoop wonen, maar heel lange (saaie 60 km wegen) afstanden rijden tot 'de bewoonde wereld'.
Wij komen er regelmatig langs...zonder bekeuringen tot nu toe... :P
Door fransbulletje
#2903345
Ik hoor het al als we daar gaan wonen genoeg te beleven in de omgeving.

Jullie reactie's zijn positief dus denk dat ik morgen maar eens ga bellen voor een bezichtiging.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op vr 25 apr 2014, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#2903353
fransbulletje schreef: Ik hoor het al als we daar gaan wonen genoeg te beleven in de omgeving.

Jullie reactie's zijn positief dus denk dat ik morgen maar eens ga bellen voor een bezichtiging.

http://www.funda.nl/koop/geesbrug/huis- ... boslaan-13
http://www.funda.nl/koop/geesbrug/huis- ... boslaan-16


En als je even doorloopt kan je gelijk twee bezichtigingen doen  :biggrin2:
Ziet er leuk uit hoor , ben benieuwd
Door fransbulletje
#2903360
K&D schreef: Oja, die had ik in de rappigheid ook gevonden  :biggrin2: Bij nummertje 13 moet je óf van veul grijs houden, of kwistig met de verfpot rondgaan... :biggrin2:
Het is inderdaad beetje veel grijs maar als al die gordijnen weg zijn ziet het er al veel lichter uit.
Likje verf maar dan kun je er ook zo in  :smitten:
Door fransbulletje
#2903460
DJ en Doerak schreef: Gatver, wat een vervelende woningen!!!  :P :biggrin2: Práchtig, met name nr. 13. Die heeft ook een mooie tuin zeg! En ik zie dat groene veld met water bij beide huizen terugkomen, denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen. Ziet er leuk uit  :)!
Ja  heel vervelend om daar te wonen :-)
Het veld met water ligt achter nummer 13 maar nummer 16 ligt er om de hoek.
Lijkt me heerlijk met de bullen maar eerst ons eigen huis in de verkoop gooien  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door