Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2903253
hoe het komt weet ik niet maar van afvallen kun je heel erg koud worden. Ik heb er ook echt last van......... en ik hoor het van iedereen die echt goed afvalt dat ze het koud krijgen. Zal wel komen omdat je kacheltje vet verbrand?
Door Malamoods
#2903256
Ah, dus het komt bij meerdere mensen voor.... Dat wist ik niet. Het is gewoon echt bizar. Ik had 't altijd warm, en als ik iets deed meteen bloedheet (logisch natuurlijk). Tijdens de afgelopen warme dagen, had ik het gewoon koud, tenzij ik echt in het luwtje in de zon ging zitten, maar zelfs met een graad of 19 in huis, gewoon de neiging om een extra laagje kleding aan te doen, pantoffels aan, etc. Zo 'niet mij' zeg maar....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2903265
Ik ben anderhalf jaar geleden 15 kg afgevallen en sindsdien heb ik het heel snel koud...... Bijv, nu is het 21 gr in huis, achterdeur op een kiertje, maar heb ijskoude voeten......
Liep inde winter altijd met mn jas open, nu doe ik het liefst een extra trui aan en een jas als ik naar buiten ga.... Je extra 'vet laagje' verdwijnt en dan krijg je het sneller koud.......
Door Tanna
#2903275
Ik ben dol op kou, altijd geweest. Toen ik slank was had ik het altijd warm, toen ik 96 kilo woog had ik het warm - toen gingen mensen zeggen dat dat kwam door mijn gewicht - en toen ik afviel tot 56 kilo had ik het warm. Ben nu even over de 60 kilo en koud.........nee, ik heb het zelden koud, integendeel!
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2903311
Ik wel. Ik ben vanaf sept vorig jaar tot nu ongeveer 20 kg afgevallen en ben met bloeddrukverlagende tabletten vorig jaar eind november begonnen. En ik heb het heel snel koud. Echt irri. Ijskoude voeten in bed en vaak koude handen en armen.
Door Borke
#2903379
Mijn vriendin is iets van 50 kg afgevallen en als we om het haardvuur buiten zitten en iedereen met 1 trui aan het comfortabel heeft, zit zij met thermo kleding aan.
Zij heeft een elektrische deken voor in huis, omdat zij het zo koud heeft met 21 graden.
Door charmed
#2903403
Ik ben zo enorm koud dat ik zelfs met 20 graden nog 3 lagen in bed aan heb en daarbij nog een extra winterdekbed. Overdag als ik in beweging ben heb ik het niet koud. Maar als ik dan even ga zitten dan heb ik het bere koud. Je lichaam moet wennen aan je dunnere vetlaag. Die van mij is inmiddels bijna zo'n 80 kilo dunner.

Ik slik al een hele tijd een vitaminepreparaat (had gehoopt dat ik daar wat warmer van werd) maar dat is niet zo. Dus aan vitamines ligt het niet, bij mij ligt het er ook niet aan dat ik te weinig eet, ik beweeg veel en eet wel weinig vet, suikers en zout.

Ik heb nu een voedingssuplement die ik slik, eigenlijk voor zenuwpijn, maar sindsdien heb ik het ook veel minder koud.
Door charmed
#2903404
Irish schreef: Ja, was hier ook opens kouwelijker, maar (stap voor stap opbouwen!) koud douchen helpt :)
ooh geen haar op mijn hoofd die daar aan zou denken om onder een koude douche te gaan staan Brrrrrrrrrrrrrrr :-[
Door Borke
#2903405
charmed schreef: Ik heb nu een voedingssuplement die ik slik, eigenlijk voor zenuwpijn, maar sindsdien heb ik het ook veel minder koud.
Klinkt goed?
Wat is het?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door