Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2903334
*Dorothea* schreef: Ja mooi gebied, ben er eigenlijk nog nooit geweest met de honden.


Wij waren er vandaag ook voor het eerst . Het plan was om naar zee te gaan , maar het begon zo giga te zeiken van de lucht . Had alleen maar een fleece vest aan dus toen daar maar heen  :biggrin2: Maar het was er lekker rustig . Een man met een Border en in de verte een Labrador . Ruiters lagen denk ik ook nog te slapen  :biggrin2:
Dus dan heb je alle ruimte .
Door sella
#2903534
Ja, ik kan me zo heerlijk king of the world voelen als er nog geen of amper mede hondebezitters lopen.
Ook als we in spaarnwoude lopen, dan het uur alleen in de verte mensen zien, dat is heerlijk.
Je moet dan wel heel vroeg of heel laat zijn. Maar dat zijn de krenten in de pap voor ons.
#2903542
sella schreef: Ja, ik kan me zo heerlijk king of the world voelen als er nog geen of amper mede hondebezitters lopen.
Ook als we in spaarnwoude lopen, dan het uur alleen in de verte mensen zien, dat is heerlijk.
Je moet dan wel heel vroeg of heel laat zijn. Maar dat zijn de krenten in de pap voor ons.


Ja wij worden ook vaak niet zo blij van die zondags -honden . En wandelen voor je eigen rust is ook heerlijk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door