Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2903142
Ik stond gisteren in de rij bij de aldi en toen viel me pas de naam op van hun blikvoer:
Lucky Dog
:biggrin2:

hier zijn de minder lucky, arme hondjes  :P
Door Martine-Tom
#2903143
:biggrin2:

De naam van hun pindakaas is ook al zo geniaal "Heleas pindakaas" idd helaas want het is niet te knagen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2903145
Martine-Tom schreef: :biggrin2:

De naam van hun pindakaas is ook al zo geniaal "Heleas pindakaas" idd helaas want het is niet te knagen  :biggrin2:
Freud was vanmorgen Lucky Cat.  :P
Door Martine-Tom
#2903146
*Dorothea* schreef: Freud was vanmorgen Lucky Cat.  :P
Tsss Freud leeft op stand hoor, die had Gourmet Gold...GOLD!
Voor minder doen we het hier niet  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2903150
Martine-Tom schreef: Tsss Freud leeft op stand hoor, die had Gourmet Gold...GOLD!
Voor minder doen we het hier niet  :biggrin2:
alleen jammer dat je het takje peterselie vergeten was :g:
Door K&D
#2903158
Martine-Tom schreef: :biggrin2:

De naam van hun pindakaas is ook al zo geniaal "Heleas pindakaas" idd helaas want het is niet te knagen  :biggrin2:
Die voer ik in de winter aan de vogeltjes. Als ze genoeg honger hebben vr*ten ze het wel. :biggrin2:
Door K&D
#2903159
*Dorothea* schreef: Ik stond gisteren in de rij bij de aldi en toen viel me pas de naam op van hun blikvoer:
Lucky Dog
:biggrin2:

hier zijn de minder lucky, arme hondjes  :P
Ja, je gunt je honden gewoon het geluk niet... :biggrin2: ;D
Door Tanna
#2903189
K&D schreef: Die voer ik in de winter aan de vogeltjes. Als ze genoeg honger hebben vr*ten ze het wel. :biggrin2:
Niet goed voor de vogeltjes denk ik, er zit toch toegevoegde olie in die Aldi pindakaas? Daar krijgen vogels darmproblemen van en kunnen zelfs doodgaan. En er zal wel zout aan toegevoegd zijn, ook niet goed voor de vogels.
Door Martine-Tom
#2903200
*Dorothea* schreef: alleen jammer dat je het takje peterselie vergeten was :g:
Freud heeft 144 al gebeld!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door