Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Gonzo
#2902791
Hallo allemaal,

Graag stel ik mijzelf (en Sem) even voor op barfplaats. Wij komen uit de Rijp. SEM is een Yorkshire Boomertje van 2,5 jaar en heeft wat last van irritatie van de huid. Door het krabbelen en sabbelen slaat zijn vacht bij de pootjes hier en daar oranje uit.

Van alles geprobeerd en uiteindelijk kreeg ik een tip om gans te voeren. Via een jager heb ik gans gekregen en die in een huis tuin en keuken molentje fijngemalen. Later heb ik ook nog botten meegemalen om het kalkniveau wat op te porren.

Na enige dagen lijkt Sem veel minder last te hebben van huidirritatie en is hij attenter geworden. Nu wil ik mij er meer in de voeding verdiepen en kwam ik op Barfplaats terecht om nog meer kennis op te doen op dit gebied.

Als er tips zijn dan horen wij die graag en jullie horen ook nog wel van ons hoor.

Groetjes,

Gonzo
Door *loes*
#2902922
Je hebt je op het juiste forum ingeschreven, hier huist erg veel kennis!welkom hier en veel leesplezier  :hi:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door