Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#2902425
Aangezien we nieuw hier zijn zullen we ons even voorstellen,
Ik ben Janine ben 20 jaar en woon in sittard met mijn vriend en onze 2 honden Lola en Dipsy
Lola is een kruising keeshondje x vlinderhondje. van bijna 1 jaar
en Dipsy is een Dalmatiër, van 2 jaar, ze heeft hier op barfplaats als herplaatser gestaan en wij hebben haar geadopteerd  :biggrin2:

Toen dipsy kwam in december zijn we begonnen met kvv, na een maand barf geprobeerd maar dit aten beide dames niet, ja het spiervlees en bot maar orgaan en groente lieten ze liggen. ::)
Dus maar weer over gestapt op KVV en dit word met smaak gegeten.
Snacks en snoepjes drogen we zelf  :biggrin2:
1x per week een stuk zalm of zalmkop gaat er dan weer wel in  :P

Verder zijn we heel veel buiten te vinden, of dit nu in de tuin is of onderweg voor een goede wandeling het maakt niks uit :D we reizen half nederland door om mee te gaan met groepswandelingen. Alles met de trein en bus.

Een van mijn grootste hobby's is fotografie, ik heb thuis mijn eigen fotostudio waar ik veel in oefen en met wandelingen gaat de camera altijd mee

ook wonen er nog 2 konijnen bij ons  :)

Hier een paar fotos van mijn 2 lieve dames

Lola

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dipsy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Janine en pootjes van Lola en Dipsy
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2902437
Welkom op Barfplaats, wat fijn  voor Dipsy dat jullie voor haar zijn gegaan :thumbup: Heerlijke foto's(je onderschrift foto is wat aan de grote kant, meen i ;) )
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2902457
Inge en Bono schreef: Welkom op Barfplaats, wat fijn  voor Dipsy dat jullie voor haar zijn gegaan :thumbup: Heerlijke foto's(je onderschrift foto is wat aan de grote kant, meen i ;) )
Hijs idd groot :p ga straks even wat knutselen :)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2902554
Else! schreef: Leuke foto's en mooie honden!!
Jullie kleine hondje kijkt mooi eigenwijs van zich af  :) :)
Oh eigenwijs is ze zeker :) maaar dat maakt het juist zo leuk :)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2902556
Nadia schreef: Welkom op barfplaats. :) als je nog wat modellen zoekt voor de camera. Hier zijn nog wat vrijwilligers ;)
Modellen zijn altijd welkom :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door