Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2902273
Naast dat deze topreu van bijna 9 maanden nog een huisje zoekt en bij mij is opgevangen ben ik erg benieuwd naar wat jullie denken wat voor mengelmoes het is. Zijn naam is Chico, hij weegt rond de 30 kilo en is bijna 80 cm

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Amanda/Dino op vr 04 apr 2014, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2902275
mmm zit even in de knoop met linkjes  ::) even een extra kopje koffie en dan probeer ik het nog een keertje
Laatst gewijzigd door Amanda/Dino op vr 04 apr 2014, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2902276
Ik zal later vandaag verder prutsen, mijn nieuwe laptop geeft namelijk geen opties aan als ik op de foto ga staan  >:(
Laatst gewijzigd door Amanda/Dino op vr 04 apr 2014, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2902281
jaa tis een grote jongen  :biggrin2: twijfel erg of ik hem zelf niet erbij wil houden, dit is de eerste hond die ik opvang die echte maatjes zijn met beide honden. Vaak is het 1 van mijn honden die helemaal vriendjes is en nu zijn ze het allebei, magoed we hebben nog even om daar over te denken gelukkig, zijn wel weer extra kosten, extra tijd en ja meneer neemt ook extra ruimte in
Door Martine-Tom
#2902283
Uiterlijk heeft wel wat weg van een toller/lab maar dat formaat...duitse dog erbij?  :biggrin2:
Door suzanne 1
#2902293
Lijkt wel of er hovawart in zit. Vooral die kop lijkt erop. En hovawarts zijn ook geen kleintjes, maar 80 cm redden ze niet.
Door Martine-Tom
#2902294
petramarcel schreef: Mijn eerste idee: Hovawart?
Dat was ook mijn eerste gedachte maar kleur en formaat deden me toch aan andere rassen denken....
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2902300
Martine-Tom schreef: Dat was ook mijn eerste gedachte maar kleur en formaat deden me toch aan andere rassen denken....
Je hebt de Hovawart ook in deze kleur maar hij is inderdaad groter dan de Hovawart, misschien zit er nog een turkse herder oid in?
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2902302
Ken de hele hovawart niet dus even gezocht en daar heeft hij inderdaad erg veel van weg! Hij heeft een ontzettend lange sierlijke staart, plukjes onder zijn oren en een spitse snuit. Ik ga nog even op het karakter zoeken van dit ras.
Door lightning
#2902316
Ik wilde ook al golden of labrador met toller zeggen, maar misschien 1 met veel pokon :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door