Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#289986
Ik geef de honden altijd buiten hun barf maaltijd, binnen mag niet want dan wordt het zo'n smeerboel.
Maar als het regent wilt cindy niet buiten liggen en dus niet eten.
Ik zat er eigenlijk aan te denken dat ze gewoon een vewent nest is en dat ik haar of lekker buiten laat staan (als het niet te koud is) of dan maar geen eten.
Hebben jullie nog (betere) ideeën?
Laatst gewijzigd door EvitaP op ma 28 mar 2005, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#289993
Gewoon binnen te eten geven op een kleedje (rubber kleedje wat in de was kan).
Door gonny
#290002
Boris haat ook regen...dan eet hij dus binnen!! ;)
Door EvitaP
#290025
Binnen is geen optie.
Ik heb ze maar lekker laten wachten tot het niet meer regende. De volgende keer zie ik het wel weer, ze hebben toch voor twee dagen genoeg gekregen.
Door Truus
#290194
Gewoon binnen geven op een afwasbaar matje. Hier gaan ze ook absoluut niet in de regen staan. Geef ze eens ongelijk ;)
Door danielle1980
#290198
EvitaP schreef: Binnen is geen optie.
Ik heb ze maar lekker laten wachten tot het niet meer regende. De volgende keer zie ik het wel weer, ze hebben toch voor twee dagen genoeg gekregen.
hoezo is binnen geen optie?
Door EvitaP
#290210
Wij hebben buiten ook een tafel staan, alleen ze willen altijd op het gras liggen als ze te eten krijgen en niet onder de tafel. Maar misschien willen ze wel als ik de tafel verschuif naar het gras, als het niet te drassig is ten minste :-\
Overigens vindt mijn andere hond het niet erg buiten in de regen...
Binnen is geen optie omdat het gaat om een heel/compleet konijn dat ze naar binnen werken of een kip (van de ah) en andere wat grotere trek en kauw dingen. Daar rukken en trekken ze aan en dan slingert er wat of spettert er wat. Ze eten ook niet op één plek, dus dan zou ik heel de gang af moeten zetten en dat heb ik er niet voor over. Daar ben ik dan weer te lui voor ;)
Overigens prutjes gf-mix, yoghurt en alles wat in hun etensbak past en zij in één hap weg kunnen slikken krijgen ze wel binnen.
Laatst gewijzigd door EvitaP op ma 28 mar 2005, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EvitaP
#290301
Hier is dat dus ook. Hoover maakt het niks uit waar en wanneer hij eet en cindy doet moeilijk als het regent. Maar dat zou best kunnen doordat zij een wat minder dikke vacht heeft. Aan de andere kant, als ik buiten blijf staan vindt ze het weer niet erg ::) . Ik heb alleen geen zin om een half uur (ze eet niet zo snel) buiten te staan wachten in de regen :P .
Iedereen bedankt voor het meedenken in elk geval, als het niet met de tafel lukt horen jullie het wel ;)
Door Ordell
#290540
De mijne eten altijd buiten, of het nou regent of niet. Als je perse wilt dat ze buiten eten geef je het gewoon buiten, eten ze dan niet, dan hebben ze geen honger denk ik dan en anders pech gehad. Dus misschien is het idd een beetje een verwend nest.... :)
Laatst gewijzigd door Ordell op di 29 mar 2005, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joss
#290548
Het klinkt inderdaad wel een beetje verwend ;)

Maar ik weet hoe je je voelt, je wil toch graag dat je honden lekker smikkelen... ;)
Door pippie
#290550
Mijn honden eten allemaal binnen en met smaak dus hun bak is zo op, als ze botten krijgen liggen ze gewoon op een doek die daarna de was ingaat ;)
Door EvitaP
#290615
Ordell schreef: De mijne eten altijd buiten, of het nou regent of niet. Als je perse wilt dat ze buiten eten geef je het gewoon buiten, eten ze dan niet, dan hebben ze geen honger denk ik dan en anders pech gehad. Dus misschien is het idd een beetje een verwend nest.... :)
Ja, zo dacht ik ook. Ik vind het ook geen probleem als ze een keertje of dagje niet eet. Meer dat ik het zielig vind als ze er echt last van heeft... denk ik. Naja, ik weet het ook niet.
Jullie horen het nog wel als het zover is ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door