Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2901455
Dag allemaal,
Ik zou zaterdagochtend 26 april - van 9.30-13.00 uur - deel nemen aan de workshop Apporteerplezier bij GT Nicky Gootjes: http://www.gedragscentrum-samenspel.nl/ ... lezier.php
Nadat ik onlangs, na een jaar uit de running geweest te zijn t.g.v. een auto ongeluk, de jachttraining heb hervat en deel genomen heb aan enkele workshops, heb ik moeten vast stellen dat dit fysiek nu nog te belastend is. Gigantisch balen dus!
Nu is mijn plekje dus vrij gekomen en ik hoop natuurlijk dat het opnieuw wordt gevuld.. Dus als er mensen zijn die zin hebben in een workshop boordevol apporteerplezier..? Er is een plekje vrij gekomen op za. 26 april!
Laatst gewijzigd door Parelridder op do 03 apr 2014, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#2901883
Dat weet ik joh, ik heb met veel plezier bij Lisette getraind! Het was een verademing eindelijk een instructeur te hebben die mijn Indra goed begreep en een breder repertoir had aan methoden dan stomweg 'druk & dwang'. Niet - kort door de bocht - concludeerde dat als de hond e.e.a. deed als je het bars op droeg, ze dús 'aangepakt' moest worden... Ik zie mijn hond niet graag met de staart tussen de poten werken, ik schiet nog vol als ik terug denk aan de 'Flatcoated deskundige' die dat aanbevool. Te gek voor woorden om zó met een gevoelig en graag-braaf hondje om te gaan!
Bij Lisette deden we SHH, nadat ik huilend bij de 'Flatcoated deskundige' was vertrokken om nóóit meer jachttraining te gaan doen, ik ging m'n meisie niet meer bloot stellen aan die idioterie. Toen Lisette ook jachttraining bleek te geven, heb ik na een paar lessen SHH eens voorzichtig gepolst wat zij van de gebruikte methodieken vond t.a.v. Indra, zonder te vertellen hoe ik daar zelf tegenover stond. Lisette sloeg stijl achterover van verbijstering, de afkeuring kwam vanuit haar tenen, dus durfde ik het tóch weer aan, jachttraining. Voor mij blijft ze altijd "Indraatjes jachtjuf" ;)
De workshop van Nicky Gootjes is een 'fun-workshop', geen (doorlopende) training. Leek me leuk om te doen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door