Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2901086
Ben nu even ten einde raad, dacht dat ik een site had gevonden waar het nog te koop was en blijkt het daar ook niet meer te zijn.

Heb het nodig voor Ruby haar bloedoor, die sinds ik dit samen met de Arnica D6 gebuik netjes begint te slinken.

Heb nu nog ongeveer voor 3 dagen en dan is het op.
#2901237
Amber van mij heeft het aan beide oren gehad . De eerste keer kon ik de hamamelis nog bij de Etos krijgen
En toen kreeg ze weer een bloedoor , naar de Etos en hamamelis  besteld . Maar men kon het hier niet meer leveren .
Ik heb toen de hamamelis zalf van Vogel maar gebruikt in combi met de Traumeel
Gelukkig is het genezen , hopelijk komt het met jouw hondje ook goed
#2901391
smulpaap schreef: Amber van mij heeft het aan beide oren gehad . De eerste keer kon ik de hamamelis nog bij de Etos krijgen
En toen kreeg ze weer een bloedoor , naar de Etos en hamamelis  besteld . Maar men kon het hier niet meer leveren .
Ik heb toen de hamamelis zalf van Vogel maar gebruikt in combi met de Traumeel
Gelukkig is het genezen , hopelijk komt het met jouw hondje ook goed

Zoals het er nu naar uitziet geneest het langzaam maar mooi. Hoe haar oor eruit komt te zien zal me een biet zijn, zolang ze maar geen pijn heeft.
Ik behandel haar zoals afgesproken met de da en dat bevalt heel goed. Geen onnodige operaties meer aan mijn meisje als het ook met homeopathie kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door