Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2901561
Joep wordt volgende week 10 en ik wilde graag een leuke foto van hem maken. Recent getrimd en weer een beetje "aangegroeid" is hij voor mij op zijn mooist. Maar helaas.... Joep heeft andere wensen en werkt bepaald niet mee. Voor wie denkt dat ik het ga winnen, keep on dreaming!!! ::) ::)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2901563
Hahahahahaha..... Lijkt Appie wel! Wil ook regelmatig een mooie foto maken, maar meneer wil nooit stilzitten...... Teckel eigen???????
Mooie leeftijd al, 10 jaar, top! Hoop dat Appelflap (ja, we hebben tig namen voor hem) dat ook gaat halen.........
Door **Jillaroo**
#2901567
Ach precies mijn reu, die wil ook niet op de foto. Of hij steekt zijn tong uit, en dan niet een flinke lap maar net zo'n klein puntje of knijpt zijn ogen stijf dicht of zakt in eens door zijn hoeven en gaat liggen rollen... Dus nee niet tekkel eigen maar misschien reu eigen?
Door Eertje
#2901568
Frustrerend, hè! Emma ging tot het laatst altijd direct in de vluchtmodus als ik met de camera of telefoon aan kwam! De meeste foto's zijn dan ook van een slapende Emma gemaakt.! Het gaat je zeker een keer lukken, maar wanneer??  :D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2901580
Ja, maar als jij iets wilt, zal hij het niet willen :D! Van Appie heb ik ook de meeste foto's slapend, ongegeneerd etc.... Zo bekend ;).... Lukt je echt wel een keer!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2901604
Zo te zien kun je van Joep beter een spontane foto maken, want bij dit poseren kijkt hij alsof die net een portie klappen heeft gehad.

Maar leuke poging hoor  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2901619
Angelique schreef: Zo te zien kun je van Joep beter een spontane foto maken, want bij dit poseren kijkt hij alsof die net een portie klappen heeft gehad.

Maar leuke poging hoor  :biggrin2:
Snap je nu waarom ik altijd roep dat hij acteur had moeten worden?  ::)
Door Lizzy
#2901717
Het maakt mij persoonlijk geen r**t uit hoe hij op de foto staat, ik vind hem altijd "look a million dollars". Hij is zooo gaaf. En 10 jaar alweer? Poeh, dat zou je hem niet geven hoor! Jonge God :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2901736
Ohhhhh, dit is de gekwelde teckel blik; ik moet op de foto.  ;D  Heel herkenbaar.  ::) :biggrin2:

Maar evengoed is het een heerlijke man, die Joep.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door