Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#2901234
De titel zegt het al: hoe lang moet je luchtpijp drogen?

Ik heb een bohmann en de luchtpijp in 3 stukken geknipt ( 2 roosters onderste boven op elkaar gezet anders paste ze er niet tussen :D)

Ik heb nog een paar kilo liggen. Is het de volgende keer beter om het in de tuin op te hangen of gewoon in het droogertje doen?
Door renate1985
#2901285
Dan zet ik hem straks uit als we thuis zijn. Voor we weg gingen kwam er nog wat vet uit.
Ik had ze al wel beide een stuk gegeven maar vind het wel glad worden als ze erop gekauwd hebben. Ben erbij gebleven want het leek me link als ze dat zo inslikken.
Door renate1985
#2901359
Net uitgezet maar er zit allemaal nog vocht op. Heb ze op een bord gelegd met keukenpapier. Morgen even kijken of ze dan goed droog zijn. Moet ik ze dan morgen nog even verder drogen?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2901402
Je kunt de volgende keer beter zoveel mogelijk vet en vlies er af knippen. Vet droogt namelijk niet, dat smelt alleen.
Hoe lang heb je ze er in gehad? zou verwachten dat ze met een uurtje of 12 wel klaar moeten zijn in een Boman
Door renate1985
#2901407
Ik heb inderdaad bijna alles eraf gehaald. Alleen het vlies wat ik er niet af kreeg heb ik laten zitten.
Ze hebben er ongeveer 7uur ingezeten en daarna heel de nacht op keukenpapier gelegen.
Dus toch nog even terug de droger in dan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door