Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2900414
Ik ben nu een aantal maanden bezig met BARF en hou nog steeds wekelijks bij wát ik geef en de hoeveelheid. Het valt me op dat ik structureel 5 tot 9 verschillende diersoorten geef per week. Is dit te veel afwisseling of kan het geen kwaad?
Ik moet zeggen dat mijn hondje het er prima op doet. Wat is jullie mening/ advies?
#2901183
Ik voer nu op dit moment 4, maar door wat ik hier allemaal heb gelezen, heb ik voor eind april 10 soorten besteld :D! Wil zelf ook zoveel variatie (wij eten ook niet elke dag hetzelfde?)....... Wil nu nog ergens kippenvleugels/pootjes inroosteren :D........ Maarre..... Weinig vriezerruimte en ook geen plek voor een extra vriezer, anders had ik nog mee variatie in de planning ;)!
#2901272
CindyMayella schreef: Ik voer nu op dit moment 4, maar door wat ik hier allemaal heb gelezen, heb ik voor eind april 10 soorten besteld :D! Wil zelf ook zoveel variatie (wij eten ook niet elke dag hetzelfde?)....... Wil nu nog ergens kippenvleugels/pootjes inroosteren :D........ Maarre..... Weinig vriezerruimte en ook geen plek voor een extra vriezer, anders had ik nog mee variatie in de planning ;)!
Hier een erg kleine vriezer. 15 kg vlees is maximaal.
Komt verandering in hoor, maar nu helaas even niet.

Toch voer ik veel verschillende diersoorten. Ik bestel van alles gewoon maar 1 kilo.
Kwartel hebben ze zelfs in zakken van 500 gram.
Ik voer kip, eend, ree, rund, kwartel, parelhoen, lam, kalkoen, konijn, vis en haas.
Zodra het geleverd wordt portioneer ik het, dan past er meer in de vriezer.
En ja hoor, ik voer al die diersoorten zo ongeveer iedere week.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door