Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2900824
Net een dikke vette hommel  gevangen in mijn woonkamer. Met 3 vliegend-vlees-happende-honden heb ik de hommel gevangen en buiten weer losgelaten.
De vliegengordijn mag weer uit de winterslaap gehaald worden ,.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2900851
Wij hebben hem van het weekend opgehangen. Jacy is ons dankbaar, zijn hobby is om midden in de deuropening te gaan staan en de bijen en vliegen binnen te laten.. :crazy2:
Door TMG1961
#2900870
Moet nog voor raam een hor maken en voor de deur een nieuw vliegengordijn kopen. Voor het raam neem ik metalen vliegengaas, anders is het denkelijk snel stuk met Noppie. Voor de deur een gewoon gordijn, maar dat komt er pas als terras afgezet is
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2900874
Moet er nog een kopen....
We moeten ieder jaar een nieuwe, slijt erg met 3 newfy's. Hebben al verschillende varianten gehad maar nog geen een die het lang volhoud. Iemand tips ?
Komt ook nog eens voor de schuifpui te hangen.
Door inni
#2900890
Ik heb sinds vorig jaar eentje met magneten en voor Berre was dat ideaal. Of Tobi erme weg gaat kunnen?? het is in de winter gewoon blijven hangen (aan de binnenste deur van het sas aan de achterdeur) Ik heb het met zwarte lintjes opzij gehangen als een overgordijn.
't Is er overigens eentje van Action en heeft het de hele zomer uitgehouden. Ze  stonden opnieuw op de folder, binnenkort toch maar 's twee reserves halen.
Gebruikersavatar
Door nova
#2900892
Kaio schreef: Moet er nog een kopen....
We moeten ieder jaar een nieuwe, slijt erg met 3 newfy's. Hebben al verschillende varianten gehad maar nog geen een die het lang volhoud. Iemand tips ?
Komt ook nog eens voor de schuifpui te hangen.
ik heb er een van praxis, die heeft een magneetband  in het midden van het gordijn, en  dat sluit van boven tot beneden.
Voor de vliegenwering heb ik nog nooit zo een fijn systeem gehad.  :)
met zelfklevend klittenband  wordt het in de deuropening geplakt
Gebruikersavatar
Door nova
#2900894
*Dorothea* schreef: vandaag het eerste konijn met maden alweer gezien...
he bah, das wel een nadeel van mooi weer  :-\

Ik had wel al bewoners  binnen de plastic-afval  ::)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2900896
Die kan je heel goedkoop halen bij de action en doet het nog goed ook :) :)

Hier nog niet opgehangen, nog geen vlieg gezien..

Wij hebben kattenstaarten.. ideaal...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door