Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door duitse herder
#2899756
Hallo,

Mijn duitse herder heeft ineens een afkeer van vis,  hij at eerst gemalen zalm toen zalmlijven en daarna zelfd zalmkoppen. Nu sinds een week of 2 laat hij zijn wekelijkse portie vis staan, al laat ik het 2 dagen staan hij eet het niet meer op. Heeft iemand van jullie dit ook eens meegemaakt?
Door smulpaap
#2899789
Dit had mijn verhaal ook kunnen zijn . Toen ik pas begon met barf aten ze al direct hun vis met lange tanden . ( 4 honden ) En uiteindelijk kreeg ik er helemaal geen vis soorten meer in .
Ik ben toen expres al begonnen met niet te grote porties omdat ze er nog weleens misselijk van kunnen worden . Ik heb er alle trucs op losgelaten , en het uiteindelijk maar opgegeven . Al zou ik het een week laten staan bij wijze van , ze aten er echt niet van . Twee jaar later , weer eens geprobeert . Ik kon het vergeten . Ik geef ze nu visolie en dat moet ook goed vermengd worden . Verder zijn het hier geen miepers met eten , dus ik ben er maar van uit gegeaan dat ze het gewoon niet te nassen vinden .
Je zou nog eens naar je menu kunnen kijken . Als ik bv een dag wat vetter heb gevoert dan is het de volgende dag weer mager . Of de vis in kleinere hoeveelheden aanbieden .
Of bv eens sardines aanbieden in plaats van zalm
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2899807
Hier ook een vishater :( Eerst met moeite zalm en makreel (kvv) maar nu moet hij er niks meer van weten. Heel vervelend. Ben ook aan het overwegen om visolie te gaan geven..
Door jasmijn
#2899906
Mijn overleden hondje heeft ook de eersten paar keer wel haar vis op gegeten, daarna wou ze niet meer en werd ik beschuldigt van poging tot moord  ::)
Vis was puur vergif volgens haar  >:( :P :biggrin2:

Ik heb uiteindelijke de manier gevonden om wel vis naar binnen te krijgen zonder die verwijtende blikken van haar  :biggrin2:

Ik maalden het en mengden het dan door gemalen boekmaag, ging schoon op en werd altijd duidelijke gevraagd naar meer  :D

Maar pas op! als je pens al vind stinken, boekmaag is 10 keer erger  :puke:
( en ik vind echt verse pens heel erg lekker ruiken :crazy2: )
Door TessaThomas
#2899911
Hier één DH die eerst alle soorten vis al. Heel. Vervolgens steeds wat minder soorten, maar in kvv nog wel. Nu ook de kvv niet meer...
Door Martine-Tom
#2900087
Joaquin schreef: Hier ook een vishater :( Eerst met moeite zalm en makreel (kvv) maar nu moet hij er niks meer van weten. Heel vervelend. Ben ook aan het overwegen om visolie te gaan geven..
Hij lust haring in tomatensaus  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2900124
Joaquin schreef: ;D is dat zo? Ik ga het maandag meteen halen :biggrin2:
Hier wel in elk geval haha.
Gewoon die blikjes van de super, Lizzy kwam met die suggestie en is zelfs bij de katten hier een hit ;D
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2900127
Oh geweldig dan kan ik er iig iets van vis in krijgen :thumbup:

Sorry voor het vervuilen van je topic duitse herder
Door Martine-Tom
#2900128
Joaquin schreef: Oh geweldig dan kan ik er iig iets van vis in krijgen :thumbup:

Sorry voor het vervuilen van je topic duitse herder
Ja idd  :-[

Al is het hier echt dé oplossing, haring (of andere vis) in tomatensaus, Tom heeft nooit vis willen eten, 10 gram op een portie van 200 liet ie nog staan en deze gaat er zonder makken in!
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2900133
Martine-Tom schreef: Ja idd  :-[

Al is het hier echt dé oplossing, haring (of andere vis) in tomatensaus, Tom heeft nooit vis willen eten, 10 gram op een portie van 200 liet ie nog staan en deze gaat er zonder makken in!
Ik zat met mijn handen in het haar hoe ik er vis in moest krijgen, ben blij dat hij het toch stiekem wel lust  :D
Door duitse herder
#2900679
Ik heb wel een hond dus als ik hem haring met tomatensaus moest gaan geven praat je al eerder in emmers ipv blikjes.
Waar kan je visolie kopen, en hoeveel geven jullie dit? Ik gaf voorheen 1,2 kilo vis per week.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door