Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2899524
sella schreef: Omdat ik simpel wordt van de migraine, hoop ik dat ik de machtiging krijg.
Ik wil me graag laten behandelen bij http://www.migrainekliniek.nl
Ik ben nu 5 van de 7 dagen scheel van de hoofdpijn en het spugen put zo uit.
Het zou te gek zijn als dit de oplossing is.
Omdat ik (ietwat beroepsdeformatisch) benieuwd was naar behandeling (en dan met name de vergoeding) van migraine in het buitenland, was ik benieuwd naar de link die je doorgeeft.  Die verwijst naar een server van sos-arts.nl, welke niet gevonden wordt.

Tipje van de sluier?
#2899608
Een eerste onderzoek is 375 euro, dan de losse behandelingen 165 euro en om de 5 keer extra urine en bloed onderzoek van 50 euro.
Uitgaande van 9 bezoeken is de brandstof ook zo een 870 euro.
In nl mag ik gewoon km vergoeding indienen.
Met alle kosten die we hebben en werkeloosheid, zou het fijn als er wat vergoeding komt. Anders is het niet haalbaar voor mij.
Dit zou voor de zorgverzekeraar stukken goedkoper zijn dan het traject met de neuroloog.
#2899612
Snap ik, maar was niet mijn vraag. Niet duidelijk kennelijk, sorry.

De vraag was niet wát er aan kosten aan verbonden is, maar hóe ze dan door een NL verzekeraar worden vergoed. Hoe worden de kosten bij een NL verzekeraar ten laste gelegd? En gezien het feit je er een machtiging voor aanvraagt, neem ik aan dat er een electronisch proces van aanvraag-machtiging-goedkeuring-declaratie loopt? Of betaal je zelf en dien je dan in bij de zorgverzekeraar in NL?
#2899678
vraagje is er al eens goed naar je gebit en stand van kaken gekeken ?
een vriendin van mij had erg veel hoofdpijn, niet meer kunnen functioneren in het normale dagelijks leven, veel spugen etc. Bij haar hebben ze er uiteindelijk voor gekozen om de kaken te bekijken en bleek die stonden niet goed, kiezen trekken en een beugel was het gevolg maar ze is wel nagenoeg ervanaf.
#2899716
Arkay schreef: vraagje is er al eens goed naar je gebit en stand van kaken gekeken ?
een vriendin van mij had erg veel hoofdpijn, niet meer kunnen functioneren in het normale dagelijks leven, veel spugen etc. Bij haar hebben ze er uiteindelijk voor gekozen om de kaken te bekijken en bleek die stonden niet goed, kiezen trekken en een beugel was het gevolg maar ze is wel nagenoeg ervanaf.
Ik heb geen eigen tanden meer.
#2899719
Ik ben heel benieuwd of je een machtiging krijgt. Die heilpraktikers die kunnen er wel wat van. Hier in de buurt (in Neuenhaus) zit een Heilpraktiker, die heel goed is. Hij staat hier echt bekend als: Als hij je niet helpen kan, kan niemand het. Ze komen hier ook van heinde en ver naartoe.

Ik hoop echt dat je een verwijzing krijgt en dat je geholpen kan worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door