Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2899506
Naar aanleiding van mijn topic over vaatwassers, bleken Bp'ers hun sproeiarmen ook schoon te maken, viespeuk ikke had dat nog nooit gedaan, achteraf wel logisch dat die dingen ook vies worden, dus al met al weer wat geleerd, dank voor BP  :biggrin2:

Maar nu vraag ik me af, wat weet ik misschien ook nog niet, hebben jullie tips m.b.t. het reinigen van apparaten. Ik denk dat ik er wel een aantal weet, maar misschien zijn er ook nog vele zoals de sproeiarmen van een vaatwasser die ik niet weet, of andere BP'ers niet weten.
Dus heb je tips, ook hoe te doen, kom maar op ermee  :biggrin2:
Door K&D
#2899527
Tegen de tijd dat ik aan het schoonmaken van de sproeiarmen van de vaatwasser toe ben, lig ik denk ik onder een steen. :biggrin2: Er valt hier nog wel iets anders schoon te maken wat ietwat meer prio vraagt... :P.
Nog nooit gedacht of zelfs kunnen bedenken dat de optie er is om die dingen schoon te maken  :o. Snelle check; na 13 jaar brandschoon. Kortom; de vaat mist niets en versmeert niet.
Piewww...ik kan rustig in het zonnetje gaan zitten. :D
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2899529
koekje schreef: Iemand anders laten doen.
Heb je tijd?  :biggrin2: :biggrin2:
K&D schreef: Tegen de tijd dat ik aan het schoonmaken van de sproeiarmen van de vaatwasser toe ben, lig ik denk ik onder een steen. :biggrin2: Er valt hier nog wel iets anders schoon te maken wat ietwat meer prio vraagt... :P.
Nog nooit gedacht of zelfs kunnen bedenken dat de optie er is om die dingen schoon te maken  :o. Snelle check; na 13 jaar brandschoon. Kortom; de vaat mist niets en versmeert niet.
Piewww...ik kan rustig in het zonnetje gaan zitten. :D
:biggrin2: :biggrin2: ja je begon je toch ongerust te maken he  :P, geniet van je zon en je stralende vaat ;)
Door Lizzy
#2899565
Extreme schreef: Naar aanleiding van mijn topic over vaatwassers, bleken Bp'ers hun sproeiarmen ook schoon te maken, viespeuk ikke had dat nog nooit gedaan, achteraf wel logisch dat die dingen ook vies worden, dus al met al weer wat geleerd, dank voor BP  :biggrin2:

Maar nu vraag ik me af, wat weet ik misschien ook nog niet, hebben jullie tips m.b.t. het reinigen van apparaten. Ik denk dat ik er wel een aantal weet, maar misschien zijn er ook nog vele zoals de sproeiarmen van een vaatwasser die ik niet weet, of andere BP'ers niet weten.
Dus heb je tips, ook hoe te doen, kom maar op ermee  :biggrin2:
Heb je de rubbers van je vaatwasserdeur er al eens afgehaald? Of achter dat rubber aan de onderkant van de deur (binnenkant) schoon gemaakt? Er zijn wel mensen die denken dat dit vanzelf schoon blijft. Maar da is dus nie :biggrin2:

Idem voor de zeepbak van de wasmachine :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2899580
Lizzy schreef: Heb je de rubbers van je vaatwasserdeur er al eens afgehaald? Of achter dat rubber aan de onderkant van de deur (binnenkant) schoon gemaakt? Er zijn wel mensen die denken dat dit vanzelf schoon blijft. Maar da is dus nie :biggrin2:

Idem voor de zeepbak van de wasmachine :biggrin2:
Soms haat ik dit forum  >:(

*Pakt schoonmaakspullen en loopt weer naar vaatwasser*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door